2989
Sök

Eftersnack: Linköpingsträffen #4 30/7 -11

1 278 Inlägg
31 juli 2011
Trådstartare
Hum, vad ska man säga, vi kommer in lite sent, några skyline´s driftar lite, massa poliser kommer, alla drar, det bästa racet som jag har varit med om läggen på jätte bra sträcka. polisen kommer, de säger till oss att ta det lugnt, inget mer (jävligt sköna snutar.)..

Så kvällen vart jävligt bra, hoppas att inte allt förmånga åkte på böter på onoff parkeringen...

Bilder/filmer skulle uppskattas!

mvh

Street Knight

7 120 Inlägg
31 juli 2011
Var en riktigt skön träff, lite lagom sådär. smile Men är det någon som vet varför polisen gick runt och tog reg.numret på alla bilar på parkeringen?
Racet var ju också bra, några fler kunde ha kört dock!

ubbeeh
31 juli 2011
Kom dit runt 10, lite sent kanske? väldigt trevligt dock, halv lugnt

240 Inlägg
31 juli 2011
Kvällen funkade riktigt bra, skönt när folk sköter sig och lyssnar. Stort tack till alla inblandade!

Street Knight

453 Inlägg
31 juli 2011
Aerodynamik skrev:
Var en riktigt skön träff, lite lagom sådär. smile Men är det någon som vet varför polisen gick runt och tog reg.numret på alla bilar på parkeringen?

Dom kollade om bilarna var registrerade/besiktigade enligt polisen vi frågade

890 Inlägg
31 juli 2011
bra träff mycket med folk och bilar

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

Sportcar for Life
315 Inlägg
31 juli 2011
Jag åkte runt hela kvällen men missade allt roligt som hände... Kom till rakan precis när alla åkte..hmm måste komma på nått sätt så man kan komunicera om var och vart de ska hända... För min del vart de bara segt..hmm och jag tyckte det verkade som att det vart väldigt utspritt också...eller? Men blir att ta igen detta på action meet nästa helg..smile
Jag finns vid provapå driftingen..smile

ZIPx
31 juli 2011
Aerodynamik skrev:

någon civil snut hade stått å filmat bland folket eller på andra sidan vägen när alla drifta å höll på. så antagligen för att jämföra med det va även många som prata om att alla skulle få böter för vandalisering.

108 Inlägg
31 juli 2011
synd som sagt att snuten kom dit, nån som har lite bilder kanske ?

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

108 Inlägg
31 juli 2011
Ganska lyckad träff, men som sagt lite synd att blåvit dök upp.. någon som har tagit bilder ?

250 Inlägg
31 juli 2011
Här är lite halvkassa bilder  som jag tog, Inte så erfaren på kameran när mörkret börjar komma. Men de får duga

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1373827

Och ni som driftade har Censur på era ansikten.
Senast redigerat av Kroat (31 juli 2011)

1 278 Inlägg
31 juli 2011
Trådstartare
Bra med bilder! mer vill vi ha!

Street Knight

591 Inlägg
31 juli 2011
I mitt tycke så kunde Linköpingsträffarna vara mer organiserade:) kanske att man har någon/några bilar som håller i allt och bestämmer vart och när det är race t.ex.smile

1 278 Inlägg
31 juli 2011
Trådstartare
FFP-F skrev:
I mitt tycke så kunde Linköpingsträffarna vara mer organiserade:) kanske att man har någon/några bilar som håller i allt och bestämmer vart och när det är race t.ex.smile

Det finns det. men kan ju inte stå o skrika åk efter mig, jag fixar race! så följ efter lite bilar nästa gång..

Street Knight

1 278 Inlägg
31 juli 2011
Trådstartare
någon som vet vems den blå 240in är?

Street Knight

1 738 Inlägg
31 juli 2011
FFP-F skrev:

Det är anordnat o uppstyrt av samma folk varje gång wink

591 Inlägg
31 juli 2011
940RDALLE skrev:
FFP-F skrev:

det måste jag ha missat, jag är inte insatt i linköpingsträffarna och jag tror att det är fler än jag som bara vill titta på snygga bilar och då kanske man skulle göra ett event som nästan är schema lagt så ALLA som bryr sig vet vart och när de ska åka:) Bara det jag ville säga och inte ta något stor diskussion av det.

annars en bra träff:D
Senast redigerat av FFP-F (31 juli 2011)

1 278 Inlägg
31 juli 2011
Trådstartare
FFP-F skrev:
940RDALLE skrev:
FFP-F skrev:

det måste jag ha missat, jag är inte insatt i linköpingsträffarna och jag tror att det är fler än jag som bara vill titta på snygga bilar och då kanske man skulle göra ett event som nästan är schema lagt så ALLA som bryr sig vet vart och när de ska åka:) Bara det jag ville säga och inte ta något stor diskussion av det.

vill du bara titta på snygga bilar så räcker det att vara på rusta? men som sagt, ha lite koll nästagång de roligare bilarna rullar iväg..

Street Knight

591 Inlägg
31 juli 2011
syabo skrev:
FFP-F skrev:
940RDALLE skrev:

vill du bara titta på snygga bilar så räcker det att vara på rusta? men som sagt, ha lite koll nästagång de roligare bilarna rullar iväg..

beror väll på vilken nivå man vill titta... och det jag säger är att det är enklare om det skulle vara bättre arrangerat

Sök