Kl´s funkar, men du får säga till att du har elfläkt så du får rätt Laddar själv 1,2 dock med både tändning å bränsle då de ingår i " ltt Ekonomi". Dock fick jag fel pga jag inte sa ifrån, har inte orkat bry mig då jag har andra bilar som ligger före... Angående startspärren så ska den enligt dem som håller på å latjar med LH borta i staterna ligga inbäddad i programvaran på den som har det standard monterat. Och går att chippa bort.
Mvh
jag hade tänkt köpa 940 ltt , o bara chippa bränsleboxen... men det borde väll funka.. får se om göran svarar, jag ahr ju ingen broska än
Självklart funkar det. Men lia bra kanske att chippa båda om du ska gå vidare i framtiden ?
Mvh
1395 kr för ett bränslechip som jag behöver för reg bes då det ska va så orginal som möjligt blir bra nu i början sedan får jag byta tändningsbox å hitta någon som kan göra MIG ett chip då jag kommer jaga häst! så jag letar bara efter ett chip som jag kan köra så org som möjligt på å som tar bort startspärren så om det kostar 1400 spänn för ett chip som löser mitt problem som dessutom gör så jag kan ladda lite mer än orginal så är jag väldigt nöjd ska ju få in allt först .. ska köra med toppmonterad fördelare o m90 låda så lite modds behöver jag göra innan jag köper chip!