3523
Sök

Audi A3 (1997) Konstig röd knapp?

Old school JDM
176 Inlägg
8 augusti 2011
Peter_5565 skrev:
Jag provade att köra url:n i en sån här onlinescanner, och den säger att det finns malware på sidan.
Även om du kör Mac så bör du kolla ditt virusskydd. Kör du Windows så bör du definitivt kolla ditt skydd.
Det gäller nog förresten alla som klickat på den länken.

Det var förresten Virustotal jag scannade med, och enligt den så passerar sidan i de flesta virusprogram, men några rapporterar malware. Så ni som säger att sidan är ren har nog fel virusskydd.

Har Windows. Behöver inte kolla mitt skydd. Fortfarande inget fel på länken eller hemsidan. Du bör sluta trolla och byta till bättre virusskydd.

http://robotnyheter.se/2011/03/16/tips- … skbugg-se/

Nog med offtopic nu.
Senast redigerat av ME_Racing (8 augusti 2011)

¡ɹǝuɥɔoddn ʇǝpɹoqʇuǝƃuɐʇ pǝɯ ɐʌıɹʞs ʇʇɐ ɐɹq ǝʇuı

668 Inlägg
8 augusti 2011
Ta bort den där bilden nu innan alla vet om var knappen sitter, annars äger du kanske en Audi a3 mindre. wink

163 Inlägg
8 augusti 2011
Trådstartare
henne_svenne skrev:
Ta bort den där bilden nu innan alla vet om var knappen sitter, annars äger du kanske en Audi a3 mindre. wink

Haha, har inte ens något larm i bilen smile

Men såg nu att det var några sladdar som hängde ut vid pedalerna, troligen förra ägaren som har lek lite.
Senast redigerat av Pidmeister (9 augusti 2011)

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
8 augusti 2011
som sakt orginal cargard knapp smile det är knappast att bara trycka på knappen och larmet stänger av sig smile

tändingen måste vara på sen tar det någon minut innan larmet stänger av

finns betydligt snabbare sätt att deaktivera ett cargardlarm så att larmet deaktiveras och startspären inte är aktiverad

Kör fort så hinner inget hända...

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
9 augusti 2011
Peter_5565 skrev:
Jag provade att köra url:n i en sån här onlinescanner, och den säger att det finns malware på sidan.
Även om du kör Mac så bör du kolla ditt virusskydd. Kör du Windows så bör du definitivt kolla ditt skydd.
Det gäller nog förresten alla som klickat på den länken.

Det var förresten Virustotal jag scannade med, och enligt den så passerar sidan i de flesta virusprogram, men några rapporterar malware. Så ni som säger att sidan är ren har nog fel virusskydd.

Fuskbugg är bra.
Ditt virus skydd som är dåligt smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Trött
267 Inlägg
9 augusti 2011
Ni har fel allesammans, det är ejectknappen till passagerarstolen.

Sök