Jag skulle nog använt en hårtork/Varmluftpistol. Lite lagom värme och bara föröka värma bort klistret (om dom är klistrade). Värme kan ju också ge listerna stryk.
Sitter dom med Clips (är väl inte så vanligt idag) så kan ju garanterat en kille på verkstaden hjälpa dig.. Det gör han ju på nolltid. Att få dit dom med clips brukar vara lite jobbigare.
dom sitter med största chans med clips som dom brukar göra . prova bända lite i något kant så ser du om det sitter med chips då är det bara dra " försiktigt"
På Peugeot så e de inte klistrade, utan sitter fast med hjälp av clips. Då skulle jag rekommendera o ta bort de. Men hade de varit klistrade så skulle jag nog lacka de på plats.
Nja....tänkte lacka även kofångare fram och bak. Och listerna som sitter på tanklocket...Snackade med en lackerare som bor in my neighbourhood. Han ville ha 1500 svart....
Tänkte att jag då lika gärna kan fixa det själv nån dag när man skruvar:)
Nja....tänkte lacka även kofångare fram och bak. Och listerna som sitter på tanklocket...Snackade med en lackerare som bor in my neighbourhood. Han ville ha 1500 svart....
Bra tänkt, men hos en lackerare så vet du att d blir bra.. Å d lät dessutom som ett bra pris så;)
Bra tänkt, men hos en lackerare så vet du att d blir bra.. Å d lät dessutom som ett bra pris så;)
det var riktigt billigt . vart finns den lackeraren ?