4081
Sök

Akta barn skyllt i bakrutan

73 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Hej

Vet ej om jag ens är inne på rätt ställe här på forumet jag chansar tongue

Har ett problem med min akta barnen skyllt i bakrutan har tonade rutor
Köpte en skyllt man sätter med en sugpropp i rutan.

Men den syns dåligt! Nån som har samma problem? Isåfall hur löste ni det?
Har även letat efter nått som man klistrar på utsida rutan men inget hittat.

Gärna tips på hur ni har gjort

Stavar och skriver som en kråka sorry för detta hoppas ni förstår endå smile

Mvh Niklas

1 067 Inlägg
10 augusti 2011
Du får nog större effekt om du köper dig en  "Polisens Personalklubb" klibba eller liknande..

Baby on board eller liknande.............. Orka bry sig ;P

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 augusti 2011
Hool skrev:
Du får nog större effekt om du köper dig en  "Polisens Personalklubb" klibba eller liknande..

Hehe håller med, om man ändå krockar så undviker man ju inte en bil bara för att det finns barn i den bilen tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

73 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
Slash skrev:
Hool skrev:

Hehe håller med, om man ändå krockar så undviker man ju inte en bil bara för att det finns barn i den bilen tongue

Nä men ser man en barn i bilen skyllt så kanske man släpper lite på gasen och ökar avståndet mellan bilarna.

Gör iallafall jag... man tänker efter lite mer tydligen så behövs en skylt för att påminna att det kan finnas barn i bilen..

Känns bättre för mig att veta att det sitter en skylt i rutan

73 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
tkd_rille skrev:
http://www.dekalshoppen.se/shop/index.php?cPath=109_185&osCsid=s123inckhk2iffsn5gf95a7it2

Tack tack för länken har beställt där nu. Mvh Niklas

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
10 augusti 2011
Slash skrev:
Hool skrev:

de kanske ska börja med Levande Person i bilen skyltar oxå. haha?

urlöjligt sen typ 9 av 10 med dessa skyltar är de som svichar förbi i 200 blås

Sök