3946
Sök

Angående: Samåkning till BMW´s of Sweden 10 september från Örebro (svampen)

237 Inlägg
22 augusti 2011
Underbart. då fixar jag så gott jag kan med grabbarna här hemma om att vi möter er i Kungsör. skrev ut 100blanketter ang träffen idag på jobbet så tippar på att få ut några iaf.

219 Inlägg
22 augusti 2011
Trådstartare
Fightertiger skrev:
Underbart. då fixar jag så gott jag kan med grabbarna här hemma om att vi möter er i Kungsör. skrev ut 100blanketter ang träffen idag på jobbet så tippar på att få ut några iaf.

gött initiativ! mer bimmers = mer ögonporr = bättre träff ^_^

1 393 Inlägg
22 augusti 2011
Mycket bra!!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

89 Inlägg
23 augusti 2011
Å så klart jag anmäler mig till kön i denna karavan...det ska bli skoj och att vädret är med oss denna gång också.

3 Inlägg
23 augusti 2011
Skulle behöva lite närmare beskrivning vart "svampen" är.
Har ingen koll överhuvudtaget i Örebro:P

237 Inlägg
23 augusti 2011
tompert skrev:

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=False

237 Inlägg
23 augusti 2011
För att göra det enklare tar du vägbeskrivning sen där du bor och slutdestination Svampen big_smile

1 393 Inlägg
23 augusti 2011
Om du har en smartphone, så är det busenkelt!

CEO @ Bimmers Of Sweden

89 Inlägg
23 augusti 2011
tompert skrev:

Hej tompert! Då har jag letat fram hur du tar dig till Svampen Dalbygatan 4.

När du kommer in mot Örebro på E20 / E18 så följer du motorvägen i stort sett hela Örebro mot Stockholm tills du kommer till en gul skylt med avfartsnr  115 Trafikplats Norrplan / 50 Falun; 68 Gävle; Norr...där svänger du av till höger ner till trafikljuset, där ska du ta till höger, när du väl svängt höger lägger du dig i den vänstra filen och kör till nästa fyrvägskors med trafikljus...då ser du StatOilmacken och Svampen, där svänger du till vänster och är på Dalbygatan, ca 100-150 meter längre fram på höger sida så ser du parkeringen där står jag och förhoppningsvis flera.

Och har man en GPS enhet eller GPS i mobil så är Koordinater att lägga in:
Latitud:     59.2879416
Longitud:  15.2253983

För påfyllnad av tanken så finns även Shell i samma korsning diagonalt mitt emot StatOill macken.

Vid behov: 070 - 528 528 8.
Mvh /// Leif
Senast redigerat av LeifsE28 (24 augusti 2011)

219 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
LeifsE28 skrev:
Å så klart jag anmäler mig till kön i denna karavan...det ska bli skoj och att vädret är med oss denna gång också.

haha ja de hoppas jag wink du är ju ledar bilen tongue

1 393 Inlägg
24 augusti 2011
lolcool
Senast redigerat av Mfive (24 augusti 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

235 Inlägg
26 augusti 2011
Jag missade förra träffen. Får väl inte missa här gång! Jag hänger med!

Bmw, när du älskar att köra!

219 Inlägg
26 augusti 2011
Trådstartare
Jag kommer hjälpa till att uppdatera lista och allt men nu är de tyvärr så att jag har gått o skaffat mig en volvo v70 t5

om jag fortfarande får åka med så tänker jag nog göra det men håller mig i bakändan av karavanen i så fall och ställer bilen utanför

89 Inlägg
27 augusti 2011
McTw1st skrev:
Jag kommer hjälpa till att uppdatera lista och allt men nu är de tyvärr så att jag har gått o skaffat mig en volvo v70 t5

om jag fortfarande får åka med så tänker jag nog göra det men håller mig i bakändan av karavanen i så fall och ställer bilen utanför

Klart att du får åka med...fick du ingen lokal för att greja med din BMW ?

89 Inlägg
27 augusti 2011
McTw1st skrev:

Klart att du får åka med...fick du ingen lokal att låna för att greja med din BMW ?

219 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
LeifsE28 skrev:
McTw1st skrev:

Klart att du får åka med...fick du ingen lokal att låna för att greja med din BMW ?

nej de löste sig med bmw'n men böt bort den mot denna bil. blev lite för dyrt för mig med en stor törstig diesel 6'a =P

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
5 september 2011
jag är ensam bmw åkare från katrineholm, är detta rätt karavan att hänga på eller finns det någon som åker i närheten av katrineholm mot eskilstuna?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

89 Inlägg
5 september 2011
Audi_Adam skrev:
jag är ensam bmw åkare från katrineholm, är detta rätt karavan att hänga på eller finns det någon som åker i närheten av katrineholm mot eskilstuna?

Har ännu inte sett nån tråd från Katrineholm.
Du är mer än välkommen att åka med i vår karavan med avgång från Svampens parkering.
Senast redigerat av LeifsE28 (5 september 2011)

Sök