Underbart. då fixar jag så gott jag kan med grabbarna här hemma om att vi möter er i Kungsör. skrev ut 100blanketter ang träffen idag på jobbet så tippar på att få ut några iaf.
Underbart. då fixar jag så gott jag kan med grabbarna här hemma om att vi möter er i Kungsör. skrev ut 100blanketter ang träffen idag på jobbet så tippar på att få ut några iaf.
gött initiativ! mer bimmers = mer ögonporr = bättre träff ^_^
Skulle behöva lite närmare beskrivning vart "svampen" är. Har ingen koll överhuvudtaget i Örebro:P
Hej tompert! Då har jag letat fram hur du tar dig till Svampen Dalbygatan 4.
När du kommer in mot Örebro på E20 / E18 så följer du motorvägen i stort sett hela Örebro mot Stockholm tills du kommer till en gul skylt med avfartsnr 115 Trafikplats Norrplan / 50 Falun; 68 Gävle; Norr...där svänger du av till höger ner till trafikljuset, där ska du ta till höger, när du väl svängt höger lägger du dig i den vänstra filen och kör till nästa fyrvägskors med trafikljus...då ser du StatOilmacken och Svampen, där svänger du till vänster och är på Dalbygatan, ca 100-150 meter längre fram på höger sida så ser du parkeringen där står jag och förhoppningsvis flera.
Och har man en GPS enhet eller GPS i mobil så är Koordinater att lägga in: Latitud: 59.2879416 Longitud: 15.2253983
För påfyllnad av tanken så finns även Shell i samma korsning diagonalt mitt emot StatOill macken.