3255
Sök

Hjälp att få tag på Volvo detalj!

141 Inlägg
15 augusti 2011
Trådstartare
Hej,
Någon som har hört, läst om, vet eller på annat sätt har koll på vart antingen Dynaudio- eller "premium sound"logorna tillverkas som sitter på centerhögtalaren i volvo om man köper premium sound, dvs största stereon?
   Jag har pratat med Dynaudio i Danmark men de säger att det är volvo som producerar dessa själva och att jag ska ta kontakt med dem. Mailade till 13st personer på volvo och inväntar svar men de kan ju lika gärna utebli så tänkte om någon här vet något?
/J

2 763 Inlägg
15 augusti 2011
Boren skrev:
Hej,
Någon som har hört, läst om, vet eller på annat sätt har koll på vart antingen Dynaudio- eller "premium sound"logorna tillverkas som sitter på centerhögtalaren i volvo om man köper premium sound, dvs största stereon?
   Jag har pratat med Dynaudio i Danmark men de säger att det är volvo som producerar dessa själva och att jag ska ta kontakt med dem. Mailade till 13st personer på volvo och inväntar svar men de kan ju lika gärna utebli så tänkte om någon här vet något?
/J

Kollat med de på den lokala volvobutiken? smile

Volvo - For Life

141 Inlägg
16 augusti 2011
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Boren skrev:
Hej,
/J

Kollat med de på den lokala volvobutiken? smile

Yes, varken Borås eller Kinna kunde hjälpa mig i frågan. Hade vart bra om det vart så enkelt smile

517 Inlägg
16 augusti 2011
Köp ett galler?
art.nr 39885398.      229:-

141 Inlägg
17 augusti 2011
Trådstartare
ErikAxelsson skrev:
Köp ett galler?
art.nr 39885398.      229:-

Vart hittade du detta? Kollat på volvo.se, laga.se och bildelsbasen.se men inget resultat! Vill ha totalt 6st så det kan bli lite dyrt då! wink Tack för tipset iallafall!
Senast redigerat av Boren (17 augusti 2011)

Sök