Här är lite bilder som jag hann med under en sväng till Södertälje på Mysko_86's grymma Rx-7a. Alltid trevligt med lite miljöombyte och inte bara fota i hemtrakterna varenda gång. Tror dock Södertälje har större potential på fotoställen bara man har tid att leta lite mer, men det får bli nästa gång! Mycket mer info om bilen finner ni i Superior Imports blog här: Superior Blog
Kommentera gärna bilderna och bilen! Om ni gillar något så skriv gärna varför så får man lite mer att jobba med till nästa gång.
Då jag vet hur tight om tid det var även om du la lite tid på att reka ut "rätt" ställen innan (underskattat moment för bra foton) så säger jag att det är en generös 4+ på bilderna. They look sharp!
Pinsamt dålig respons, men rubriken är rätt kass också. Döp om den till "Bilder: Mysko86 RX-7 "Time Attack Street" så kanske folk hajar till att det inte är en dussin-shoot?
Underbara bilder. Hur har du ljussatt? För inte är det bara naturligt ljus jag ser? (framförallt 4an undrar jag..) Du får fram den blå färgens djup på ett onaturligt läckert sätt! Imponerande som alltid!
Underbara bilder. Hur har du ljussatt? För inte är det bara naturligt ljus jag ser? (framförallt 4an undrar jag..) Du får fram den blå färgens djup på ett onaturligt läckert sätt! Imponerande som alltid!
Han har en sjukt skillad assistent som håller undan grenar på träd och dylikt. Det är hemligheten...
Martin har ett renomé om sig att vara riktigt duktig med sina extrablixtar. Not sure om han vill dela med sig av sitt magiska recept till oss andra, jag skulle stjäla det direkt och ta (nästan) lika bra bilder som han själv. Some have tried - and failed.
Jag kan bara säga att du är sjuk på att fotografera eMmet! Riktigt bra bilder!
Tackar!
matteeee skrev:
Med blixtar. Sen är det bara en fråga om att veta hur man ska göra också som Micke säger.
BlauMes skrev:
Känner igen platserna mycket väl och dom är riktigt bra faktiskt! Och du har ju verkligen utnyttjat dom riktigt grymt!
Tackar! Se till att utnyttja dom så länge där är öppet säger jag bara. Här i Helsingborg är alla roliga ställen inlåsta bakom nät/grindar numera.