PlOgEn skrev:
som jag även har hört från flera källor är att den där wadde inte ens är med i teamet och är någon wannabe vet att folk från teamet sa till på ett trevligt sätt men det var försent för då hadde redan någon dunkat till i plåten på pickisen, jag hadde agerat lika dant och lagt en riktig rykare när jag åkte därifrån om någon hadde haft den tonen å slagit i min bil.
Helt rätt, jag trodde det var tydligt i inledningen av tråden att jag inte är med ? Jag behöver inte vara medlem i nått team för att våga säga åt folk att sköta sig.
Titta på min bil förfan, är det nån penisförlängare ? Nje, mera en körmaskin som jag har för mitt eget nöje. Försöker inte vara nått.
Ett bra sätt att få mig att åka efter för att fråga va i helsike man håller på med är att göra som i fredags, bränna tre gånger trotts tillsägning. Kan skriva under på att ja, jag blir tokig på folk som ska hålla på och hålla på trotts att det stått i varje inför-tråd att man inte ska bränna mitt i. Gång på gång.
Men ta det inte som automatik att jag är nån våldsam jäkel, gangstrarna får sköta sånt.
Ni säger att stenskott inte är så farligt osv.. Hur farligt är då en hand i plåten ?
Lite konstigt att det är många från bålstahållet som tycker att man får burna bland andra bilar. konstigt.
Men vad vet jag som wannabe.
Tjafs på nätet ? Ja, mäniskorna i pickisen ville ju ABSOLUT inte tala med mig så... vad är allternativet?