Tja, har hållt på med en del billjud -för nåra år sedan- och vill ha i bmw´n igen... skulle vilja ha något tips på en bra bas för runt 3k eller mindre. spelar ingen roll vilken storlek.
De jag är ute efter är främst djup bas. samt att den ska klara dubbel kagge från Slayer
Det finns ju hur mycket som helst att välja på.. Jag kör med DLS Nordica10. Och jag tycker den är underbar. Den har djupbas och kontroll som slagord. Men du får säkert lika många förslag som det finns medlemmar på forumet..
japp de ska spela bra och snyggt! nordican ser riktigt lovande ut.
Micke, har inget av de ännu. kommer bli att zachry r1500d steg iaf. Och framsystem blir de troligtvis Alpine r serie
Alpine r serien har lite rockig karaktär. En bas som jag kan tänka mig passa bra till det framsystemet och ditt tänkta slutsteg är en Audio system X-ion bas www.ljudbyggaren.se/?category_id=13& … ION_12-800
Underbar bas som både låter bra och kan spela högt (om man nu vill det), Karaktären är åt det rockiga hållet men utan att låta illa.
Det är enligt mig en av dem bästa basarna som finns när man vill spela högt men endå behålla bra ljudkvalité. Sen trivs dem i 40L portat per bas så det är ju ingen jättelåda heller.
Beror ju på vad man jämför med. Jämför du med min Focal Polyglass K21v2 och ser till hur exakt den reproducerar basen så faller dne hårt. Men ser man till ljudtrycket så vinner den
Beror ju på vad man jämför med. Jämför du med min Focal Polyglass K21v2 och ser till hur exakt den reproducerar basen så faller dne hårt. Men ser man till ljudtrycket så vinner den
japp de ska spela bra och snyggt! nordican ser riktigt lovande ut.
Micke, har inget av de ännu. kommer bli att zachry r1500d steg iaf. Och framsystem blir de troligtvis Alpine r serie
Alpine r serien har lite rockig karaktär. En bas som jag kan tänka mig passa bra till det framsystemet och ditt tänkta slutsteg är en Audio system X-ion bas www.ljudbyggaren.se/?category_id=13& … ION_12-800
Underbar bas som både låter bra och kan spela högt (om man nu vill det), Karaktären är åt det rockiga hållet men utan att låta illa.
xion finns än så länge i lager. men kommer o ersättas av en ny. SOM JAG KÄNDE PÅ IDAG, MYCKET FET!
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)