Haha!Ja,det där gräsklippet kunde man varit utan..O bonden som körde med sin skördetröska hela dagen,kunde man låst in i en Bajamaja:lol:Det regnade halm hela dagen över bilarna..
Känns som trösket går före en bilutställning för hans del med tanke på årets väder:)
Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Min bror "S13Rasmus" som deltog i driftinguppvisningen fick ett tackbrev idag från Per Östman där han bl.a. skrev att träffen haft över 19000 besökare, inte illa
11e året i rad för mej, alltid lika nöjd med hela helgen, så även i år, bara att man borde klona sej för att hinna med mer Första året jag anmält mej till bedömning, inte för att jag nu tror jag sku vinna nåt, men att dom inte ens kommer å kollar på den gör en lite smått missnöjd med juryn, surt. Blir nog inte anmäla sej nån mer gång trots att det kommer mycke förbättringar på bilen till nästa år.
Här är en film från drifting uppvisningen. Denna gången körde jag en lånad miata som jag alldrig kört förut, från japtuning.se pga att min skyline inte blev färdig mappad.
Mega Drift @ FB SPONSORER
JAMedia.nu / Vianor.se Kristianstad / L,B Bil lackering / Maxxtuning.se / AN88.se / Ajden.se
16,30 - 17,00 på milstolpen. Sen står Kicki och några till vi vågen utanför Hbg. Vi passerar c:a 17,10 och ni hakar på. För er som ska med till Halmstad idag på bilträffen
Från Helsingborg idag lördag sista träff för i år Halmstad
Här är en film från drifting uppvisningen. Denna gången körde jag en lånad miata som jag alldrig kört förut, från japtuning.se pga att min skyline inte blev färdig mappad.