3151
Sök

Volvo 940/960 Turbo LASERBLÅ!!

55 Inlägg
21 april 2007
hur fan kunde du få tag på sånna bromsskivor..snygg bil iaf.(sad=

Turbotractorn snart i din backspegel.
B230et extreme.

Budbilsglidare
228 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
Mr_Thulin skrev:
hur fan kunde du få tag på sånna bromsskivor..snygg bil iaf.(sad=

Min chefs bror jobbar som industrisvarvare/fräsare så det va inte bekymmer smile

Larmtekniker
307 Inlägg
22 april 2007
Älskar denna bilen

/ Wången

Budbilsglidare
228 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
Wangstedt skrev:
Älskar denna bilen

Ja med smile

Kettunen
22 april 2007
Fy fan va fräna bromsskivor du har!!! GRYMMA!

Mekaniker
240 Inlägg
23 april 2007
EXTREEMM!!! riktigt snygg 940/960 själv har jag funderingar på en 940 så nu har jag nästan bestämt mig för att skaffa en tongue
såg din kabeldragning mycket fiffigt så de kommer nog jag också göra om de nu blir att jag ska lackera och sånt i motorrummet..

5'a för den läckra lacken 5'a för snygga frästa skivor och 5'a för att de är volvo. wink

Bil & Maskin i Munkfors AB.

121 Inlägg
25 april 2007
lartz skrev:
EXTREEMM!!! riktigt snygg 940/960 själv har jag funderingar på en 940 så nu har jag nästan bestämt mig för att skaffa en tongue
såg din kabeldragning mycket fiffigt så de kommer nog jag också göra om de nu blir att jag ska lackera och sånt i motorrummet..

5'a för den läckra lacken 5'a för snygga frästa skivor och 5'a för att de är volvo. wink

Tänkte precis skriva samma sak som du innan jag såg ditt inlägg=)

391 Inlägg
25 april 2007
vilken resa

109 Inlägg
26 april 2007
OJ OJ OJ vilken underbar bil, klar 5:A,
Hoppas du håller oss uppdaterade med bilder och info.

Maskinförare
1 163 Inlägg
27 april 2007
jadu, jag som förmodligen enligt er, strider mot allt som kör japanare, tycker att det här är fan en av det vackrare/vackraste? volvo bil jag sett.. och det vill inte säga lite du smile Ajja, snyggt som fan.. svårt att bestämma dig om färg föresten ? tongue

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Budbilsglidare
228 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
lartz skrev:

Tack för kommentaren smile

Det har tagit nästan 2 år med o göra version 2 så det ska bli skönt o börja köra med den snart smile

Budbilsglidare
228 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
JoRiN skrev:
OJ OJ OJ vilken underbar bil, klar 5:A,
Hoppas du håller oss uppdaterade med bilder och info.

Givetvis smile

Håller på nu o ska göra klart bakstötfångaren inför lack o ska nog måla den i helgen så bilder på det kommer oxå..

Har bokat en reg bes den 9 Maj men hinner nog inte klart tills dess tyvärr. Har ju plockat bort draget så därav reggningen..

Budbilsglidare
228 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
_Spawned_ skrev:
jadu, jag som förmodligen enligt er, strider mot allt som kör japanare, tycker att det här är fan en av det vackrare/vackraste? volvo bil jag sett.. och det vill inte säga lite du smile Ajja, snyggt som fan.. svårt att bestämma dig om färg föresten ? tongue

Haha... Det finns trots allt en volvo som skulle duga alltså smile

Färgvalet va ganska lätt då ja har haft en kombi i den här färgen innan o den är sjukt snygg..

Sök