Jag körde mina 17" fälgar och grillen på bilen, det gick åt 6 burkar och egentligen skulle ja behöft något lager till på fälgarna. Så 2 burkar är bara att glömma om man vill ha en fin täckande yta.. Än så länge har varken sommarfälgarna eller grillen inte släppt alls, även om det är snorenkelt att pilla bort(utan några som hellst lacksdor btw).
6 burkar!?! vi lackade 4 15" fälgar, ett tanklock och en bilnyckel med knappt 2 burkar igårkväll
Yess, nu ä ju mina 17" och har 14 ekrar och de blir en del om man ska fylla mellan alla dessa. Hade ja haft fler burkar skulle ja gärna kört på några extra lager för o få en aningen tjockare yta på de..
vi har plasti dip inne i butiken. kom förbi så kan jag hjälpa dig.
mvh // Pitstop
Har ni Plastidip på stora burkar billigt? (Hittar inte er hemsida när jag googlar.)
Stora 3,8 L burkar kostar en femhundring borta i USA. Ska eventuellt dit i sommar, då jävlar ska jag köpa ett gäng burkar och skeppa hem med båt på en pall.
vi har plasti dip inne i butiken. kom förbi så kan jag hjälpa dig.
mvh // Pitstop
Har ni Plastidip på stora burkar billigt? (Hittar inte er hemsida när jag googlar.)
Stora 3,8 L burkar kostar en femhundring borta i USA. Ska eventuellt dit i sommar, då jävlar ska jag köpa ett gäng burkar och skeppa hem med båt på en pall.
Jag beställde 4 burkar från britalianracing och fick dem snabbt. När jag letade plastidip var britalian absolut billigast. Måhända det har blivit ändring på den fronten nu.
Måste ha missat nåt...... Billigt!? 200:- flaskan inte billigt.... I staterna tar dom 7 dollar för en flaska. Usch så less på alla återförsäljare som lägger på flera 100‰ vidrigt.....