2641
Sök

Vad kostar det att trimma en Suzuki Swift?

Tell the world that Jesus lives
177 Inlägg
30 augusti 2011
Trådstartare
Normalt sätt så brukar jag ställa mina korkade frågor om bilar till pappa, men i detta fallet så går det inte då pappa inte hållit på med trimning. Så jag frågar er i stället smile

Låt säga att man köper en Suzuki Swift med 70 hk. Hur mycket pengar tror ni man behöver lägga för att få upp den till 100 hästar?

Vet att frågan inte är helt lätt att besvara eftersom få sysslar med att trimma Suzuki...

613 Inlägg
30 augusti 2011
Skulle nog säga att de "billigaste" där är att stoppa in en gti motor..
beror på årsmodell med då såklart..

42 Inlägg
31 augusti 2011
Eller köpa en GTi i ställ för en snik swift. Då GTi är bättre att börja trimma än en 70hk förgasare motor. Det finns faktiskt ett bra forum för swift. http://www.redlinegti.com/

2 230 Inlägg
31 augusti 2011
en väldans massa pengar smile eller så skaffar du dig en 1.3 alt 1.4 turbo motor som verkar finnas till dom.
Suzuki G13b 1.4 Turbo

så kan det vara då det inte blev som det skulle

denkz
323 Inlägg
1 september 2011
Morsan hade en Swift GTI från 87 för ca 10år sen , asball bil . Hennes hade något sorts sportpaket med kjolar och vinge. Sportstolar med röda detaljer osv. Bilen verkar dock vara väldigt ovanlig nu för tiden. Har försökt hitta något liknande utan att lyckas.
Senast redigerat av VLN (1 september 2011)

29 Inlägg
4 september 2011
Inte en aning om det ens är värt att försöka sig på att trimma en Gl eller glx eller vad det nu är, Vi chippade dock en swift gti en gång, varvstoppade på 9200 rpm och gick betydligt rappare.

Har en gti motor liggandes om det finns intresse, dock inga boxar.

Jag

Sök