Ska väl säga att jag även har en 6051. Visst den är bra, men den är inte bäst. Tycker den är seg i menyerna och den har inte "autoflip". Men det är bra ljud i den och så har den mycket inställningsmöjligheter (kanske snäppet för mycket!)
beställd nu blir det ut o koppla lite batterier, hade velat hålla på hela helgen men hade föreläsning nyss, tog lite längre tid än väntat men nu blir det ut o koppla, ska försöka ta lite bilder, allt beror på hur lång tid det tar
beställd nu blir det ut o koppla lite batterier, hade velat hålla på hela helgen men hade föreläsning nyss, tog lite längre tid än väntat men nu blir det ut o koppla, ska försöka ta lite bilder, allt beror på hur lång tid det tar
Nice. Jag är grymt nöjd med min iaf
Db drag SS NoWall
154,7 db @ 49hz 2013
158,5 db @ 62hz 2014
2015 här kommer vi!
Skulle hänt mycket denna veckan MEN, ny tatuerad och jobbat dubbelt hela veckan, sova snart och sen upp tidigt och gå till garaget och plocka ihop hela bilen låter som en väldigt bra plan, vad säger ni??
Blev lite problem i lördags... Så gick till garaget 2h och mecka ihop lite, det som är kvar är: Koppla ihop lite el Dämpa passagerar dörren Kolla så baslådan passar sånafall göra klart den Fixa plats för steg + koppla in dom
Börjar se ljuset i tunneln
Ett batteri Två batterier Tre batterier Batteriet är fan större en motorn Godkänt? Titta Nu börjar det se ut som en bil igen
Får se om man kan mecka nått i veckan, kanske blir jobba dubbelt igen men annars blir nog allt fixat till nästa vecka
Ser nice ut, både tattoo och bilen^^ Kul att se att det går frammåt (Y)
Nog går det framåt nu går iallafall bilen o starta, nu ska alla batterier kopplas ihop sen ska jag försöka fixa någon switch så man enbart kan använda ett batteri eller alla 3
Annars finns det ju relän modell ++ som sitter på bl a tåg som man kan få tag på, dom kräver ju bara en liten styrström och klarar sen av belastningen utan tvekan
Nog går det framåt nu går iallafall bilen o starta, nu ska alla batterier kopplas ihop sen ska jag försöka fixa någon switch så man enbart kan använda ett batteri eller alla 3
När man äntligen börjar bli klar, ska stoppa in HU och starta jo vad händer då.. Lågnivån till basen är 5cm för kort... Bara riva upp allt igen.. Tyckte det var en smart grej att lägga lågnivån ovanför SC mattan men tyckte inte de va så smart längre..............
om du inte fular å köper en skarv plus en 0.9 m lågnivå
Nej nej, nu är allt rivet och fixat hann sätta tillbaka de mesta men baksätet står breve bilen tillsvidare, ska dock jobba dubbelt imorn och jobba helg (vet ej tiderna ännu) men har ju lovat att bilen ska bli klar denna vecka och jag håller alltid de jag lovar, kan bli tajt..