I dag har motoroldies fått lite att göra, har beställt nya grejer för nästan 10000:-, så som innertak, prydnadslister, gummilister, lister för fram o bakruta, mm , mm
I dag har motoroldies fått lite att göra, har beställt nya grejer för nästan 10000:-, så som innertak, prydnadslister, gummilister, lister för fram o bakruta, mm , mm
Ha, ha, det är bra att du håller Lelle i gång! ...glöm inte avgasförlängaren nu heller!
Ha, ha, det är bra att du håller Lelle i gång! ...glöm inte avgasförlängaren nu heller!
Hehe, Lelle kan nog dra sig tillbaka snart, bara på min bekostnad
Fått hem lite grejer, tyvärr var innertaket 3 veckor bort, men det finns att göra
Köpte ny droplist sats som jag monterat, har även monterat ny gummilist till bagageluckan. Köpte även ny dekorlist sats för fram och bakruta, och ny styrlist sats till dörrarna, även pappen till bagageutrymme.
Underbart att få montera tillbaka efter lack, vet hur det känns! Gjorde samma sak på min Amazon, dock bara en ny topplack då den aldrig vart rostlagad!
Detta blir ju inget annat än perfekt! Trevlig påsk!
Tack, ha en skön påsk.
hugger69 skrev:
Underbart att få montera tillbaka efter lack, vet hur det känns! Gjorde samma sak på min Amazon, dock bara en ny topplack då den aldrig vart rostlagad!
Visst är det så, alltid lika trevligt att montera tillbaka nya fräscha delar.