på din 94 gälleröfljande.
hasitghetsignaken tas från lådan...
96-> tas den från boxen. (dvs du måste tjuva en avs givare vid konvertering).
du har extern slavcylinder, v70 har intern (går att bygga om bara eller byta "kopplingsslang").
din låda är med 99% M56H,
på sugisar är lådan M56L (den ska du inte ha).
du kan ta en v70 låda (tidig sådan, så att antal splines på ingående axel är samma, har själev en v70 -98 låda på min 850).
Viktigast är att lådan är en H låda och inte L!
vill du inte "bygga om" så ta en 94,95 låda.
på en 96 låda så måste du fixa om hastighetstrådarna.
på v70 lådorna så var det slavcylindern som skillde och kräver lite mera ombyggnad, eller byte av röret mellan pedal och lådan.
Vissa L lådor fungerar också men jag vet inte vilka dom är och DET ÄR INTE EN REGEL att dom fungerar/håller så en H låda är säkrare.