2649
Sök

Sprängskiss framvagn golf -77 och gti -83

BilSystemTeknik-Gymnasiet
184 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
Hej!

Är så att jag körde min framvagn rejält sne igår på min Golf -77, undrar om någon vet vart jag kan få tag på sprängskiss. Undrar även om någon vet om min framvagn från Golf gti -83 passar i samma fästen.

Tack på förhand! //Jernberg

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

5 Inlägg
8 september 2011
kolla på bds.se dom hade sprängskiss på min golf 2:a om man går in på framvagnsdelar, kanske finns till din åxå....

kommer inte ihåg vilket år golf 2 kom, men dom gjorde ju ett facelift bak på golf 1:an nån gång runt -80, så om dom inte gjorde om karossen vilket jag inte tror så ska det passa.... vad jag har lärt mig så har vw alltid försökt att utnyttja allt dom kan från en bil till nästa modell så chansen är ganska stor att det passar..

jag håller på med min golf 2:a nu o jag ska byta ut trummorna bak mot golf 3:ans gti skivor o då passar bulthålen o allt annat, det enda jag fick göra var att beställa nya spindelhus till bakaxeln så jag kan sätta dit skivor istället för trummor.

lycka till mvh anders

BilSystemTeknik-Gymnasiet
184 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
Tack så mycket för bra hjälp! smile

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

Sök