Hej måste säga att det var hur lyckat som helst=) jag är toknöjd, kan inte se att vi gjort något annorlunda! Vi la till peoples choice för vi ville ni skulle vara med och bestämma och det vart ju tre grymma bilar som vann!
Men en grej jag undrar, några skriver att det blir drygt i fyra timmar??? jag förstår inte detta...ska det finnas massa aktiviteter när fokus är bilarna och folket egentligen? för mig gick fyra timmar skitsnabbt och hade hur trevligt som helst, vi delade upp med peoples choice för att få till något mer under träfftiden och inte enbart bränna lotteriet i slutet. Kanske kan se till att det finns en fiskdamm eller något till nästa gång kanske...
Vilka underbara människor det finns att samtala med, lärt känna massvis med folk idag och jag ville inte att träffen skulle ta slut=)
Jag får tacka för mig detta år och hoppas man kan få vara med i gänget även nästa år med att arrangera sveriges bästa märkesträff!
Här kommer alla tre vinnarna i Peoples Choice! Riktigt Trevliga killar som är väl värda dessa priser!
Mvh Fredrik Karlsson
NO:1 priser från prorecond.se
NO:2 pris från swedol-Eskilstuna
NO:3 pris från Meca-Eskilstuna