3491
Sök

Mp3 till stereon?

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
21 augusti 2006
Trådstartare
Om man tar en stereo med usb-ingång i fronten, t.ex
http://www.webbelektronik.se/Shop/Index … =WES-W9682
och en mp3-spelare och kopplar ihop, hittar stereon mp3n som datorn gör det, dvs en flyttbar hårddisk?/ Om så är fallet, om mp3-spelaren behöver speciell programmvara för att kunna flytta musik, t.ex ipod nano eller creative zen v plus, klarar stereon inte det längre då?
Observera nu även att jag vet att de finns stereo som är "ipod-styrt", men en ipod är inte aktuell för mig p.g.a den mediokra ljudkvalitén, det är själva systemet med att man måste ha särskild programmvara i datorn som jag undrar över.

Signaturtext kan du vara själv!

Galen.
1 Inlägg
21 augusti 2006
annars går det alltid att köra med bandspelare och en "bandspelare till 3mm miniplugg" transformator. funkar klockrent ^^ går att köpa lite varstans typ biltema

en dag på banan - bättre än sex?
jepp.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
21 augusti 2006
Inte helt säker men jag har för mej at man måste ha en enhet som kommer upp som "flyttbar enhet" utan drivrutiner för att funka... Annars är ju extern hårddisk ett alternativ...

Nillee skrev:
annars går det alltid att köra med bandspelare och en "bandspelare till 3mm miniplugg" transformator. funkar klockrent ^^ går att köpa lite varstans typ biltema

Ja det låter ju SÅÅ bra på en skala från 0 till -10 En bandare är alltid en bandare...

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
22 augusti 2006
Trådstartare
bumpe skrev:
Nillee skrev:

Ja det låter ju SÅÅ bra på en skala från 0 till -10 En bandare är alltid en bandare...

De ljudet kommer väl ut i 92kBs va? Ingen riktig höjdare.
Men AUX, är det nått problem med det, hur blir ljudet?

Signaturtext kan du vara själv!

Sök