3672
Sök

Monteringsanvisning dragkrok till passat 98

24 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
#1
kan någon hjälpa mig ??!!
Jag är på jakt efter monteringsanvisning på en orginal dragkrok till en VW PASSAT Variant (3B5, 97-00) 1.8 T Kombi.

Jag har köpt en begagnad orginal dragkrok från bildelsbasen då följer ingen anvisning med
måste tydligen ha den för att regbesikta bilen med dragkrok.
Har letat som en galning på internet men hittar ingenting

Mvh ragge

2 024 Inlägg
11 september 2011
#2
Säker på att det inte är ett monoflex, det är rätt vanligt att de säljs som "original"? De har ju monteringsanvisningar på sin hemsida.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

24 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
#3
ska kolla de direkt



Expoze skrev:
Säker på att det inte är ett monoflex, det är rätt vanligt att de säljs som "original"? De har ju monteringsanvisningar på sin hemsida.

24 Inlägg
11 september 2011
Trådstartare
#4
fanns en massa där men inte till den dragkroken jag har

Hardearth skrev:
ska kolla de direkt



Expoze skrev:
Säker på att det inte är ett monoflex, det är rätt vanligt att de säljs som "original"? De har ju monteringsanvisningar på sin hemsida.

1 498 Inlägg
12 september 2011
#5
Måste sitta en lapp på draget som säger vad det är för märke och modell.

Annars är det bara att skriva ut en från monoflex hemsida. Köpte själv ett begangant drag till min fd 9-5a på skroten förvisso från en sedan och min var en kombi så det skilde höjden på kroken så en lös sådan fick beställas. Väl inne i besiktingshallen så hade jag glömt att beställa reggning av krok men det löste sig då en annan sbp snubbe gick fram och ryckte i kroken med händerna utan att lyfta upp bilen eller kontrollera några papper så mycket själ lade jag ner utan att någon brydde sig-,.



Sök