21 september 2011
Trådstartare
Bytte pumpen idag och satte tillbaka, starta direkt och gick som den ska verkade det som, stod och tomgasa å så, for ut på en testsväng, då var den likadan som innan, dog så fort laddtrycket kommer.
For hem på gården och tänkte drar väl ur den på varvstoppet lite då, varva upp till 4000varv sen dör den och ramlar ner till tomgången, tänder inte till medans den ramlar ner heller, precis som om man släpper gasen fast jag höll fullt :S
Sen efter ett tag på tomgången dör bilen och startar inte nå mer, står och nöter och nöter, tänder inte ens, men pumpen startar och går ett tag och stannar sen så jag kollade på spridarbryggan om det kommer nå soppa, Nej där kommer det bara luft :S:S. hur fan kommer det sig?
Bränslefiltret fick jag inte lös pga att nån klåpare innan mig lyckats förstöra kopplingen, dock sog filtret hyffsat nybytt ut.. Men ska klippa lös en ny koppling på jobbet imorgon så jag kan få dit nya filtret.
Vore jäkligt fint om någon sitter med nå bra tips, spec om att det kommer luft vid spridarna? :p
Mvh