Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
börjat renovera bromsar! beställt saker i onödan också, för inget passade! var noga med att kolla. men tror dom skickade fel.blev ett kort telesamtal med några väl valda ord! kommer få nya saker utan kostnad!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
börjat renovera bromsar! beställt saker i onödan också, för inget passade! var noga med att kolla. men tror dom skickade fel.blev ett kort telesamtal med några väl valda ord! kommer få nya saker utan kostnad!
hoppas på de! nu när chevan är klar så får vi massor med tid på volvon, så nu kommer det gå fort att få klart den
Gött!! Nu vill vi se massor och massor med bilder!
Är det så man ska göra? jag menar, har klent med läsare. inget som gör mej grinig för de är första gången jag har en biltråd. så vet inte riktigt hur man ska lägga upp det. så de blir intressant
Jag är också ny inom det här med projekt tråd, men bilder säger ju mer än 1000 ord så bilder uppskattas alltid! Det är skit tråkigt när man har en projekt tråd och det inte finns någon som kommenterar, men blir änna less på att uppdatera då. Men som sagt bilder är alltid intressant!
Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Jag är också ny inom det här med projekt tråd, men bilder säger ju mer än 1000 ord så bilder uppskattas alltid! Det är skit tråkigt när man har en projekt tråd och det inte finns någon som kommenterar, men blir änna less på att uppdatera då. Men som sagt bilder är alltid intressant!
aha. ja eller hur, inte direkt less på det viset med tårar och hela det där kitet. haha svårt att förklara riktigt, man blir lixom mer taggad på nått vis när man vet att det finns folk som följer det man gör, förutom dom som ser vad som händer på verkstadsgolvet om man säger så..
men ska börja lägga upp fler bilder...
aha. ja eller hur, inte direkt less på det viset med tårar och hela det där kitet. haha svårt att förklara riktigt, man blir lixom mer taggad på nått vis när man vet att det finns folk som följer det man gör, förutom dom som ser vad som händer på verkstadsgolvet om man säger så..
Precis, alltid roligare att bygga om det finns intresse mer än att man måste ställa ut bilen, för de gör man ju inte så ofta. Så projekt trådar och ju lite som en utställningshall på internet
Projeksemster!
Nytt kommer när orken och motovationen är tillbaka! :)
Precis, alltid roligare att bygga om det finns intresse mer än att man måste ställa ut bilen, för de gör man ju inte så ofta. Så projekt trådar och ju lite som en utställningshall på internet
okej då kanske man ska tänka på vad man lägger ut! för man dömmer ju även genom att se på bilder!