Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Yess, Har man klent att göra så kan man alltid roa sig själv med att göra ett storkok på 1kg!
hah precis, då jävlar har man en rökare sen! Har du provat att ta bort tändsatsen på massa tändstickor förresten och sedan pressa det mellan två bultar och lägga på en eld ?
Yess, Har man klent att göra så kan man alltid roa sig själv med att göra ett storkok på 1kg!
hah precis, då jävlar har man en rökare sen! Har du provat att ta bort tändsatsen på massa tändstickor förresten och sedan pressa det mellan två bultar och lägga på en eld ?
Nepp. vad händer? fräser väl bara va?
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Man får en bultbomb typ, muttern flyger bort i en jävla fart och förstör naturligtvis gängorna i kraften. Läste om en person på flashback för många år sedan som gjorde likadant eller hur det nu var, bulten eller så var det muttern. Aja, den flög iväg och träffade pannan så skallbenet sprack.
Helt sjukt att vi gjorde det förr när vi var små, för nu när man tänker efter så är det ju livsfarligt. Kommer ihåg hur dom där jävla muttrarna flög förbi en.
Man får en bultbomb typ, muttern flyger bort i en jävla fart och förstör naturligtvis gängorna i kraften. Läste om en person på flashback för många år sedan som gjorde likadant eller hur det nu var, bulten eller så var det muttern. Aja, den flög iväg och träffade pannan så skallbenet sprack.
Helt sjukt att vi gjorde det förr när vi var små, för nu när man tänker efter så är det ju livsfarligt. Kommer ihåg hur dom där jävla muttrarna flög förbi en.
Låter ju inte alls så säkert! Vill gärna ha koll på saker och ting! så man inte skadar sig själv!
Ja verkligen! låter livsfarligt
Hum... vårt nöje var salpeter och socker i järnrör o slänga på brasa... Vi hade inga gängade rör utan vi bankade ihop ändarna...! Totalt livsfarligt, hade det blivit lite för mycket tryck i röret hade vi gått åt allihop. Var inga problem o få en stooor brasa att hoppa ett par meter i luften o sen upphöra att existera... :-P Har en del skräckhistorier från den tiden...
Klämde ett av mina "bowlingfingrar" he-he om ni fattar vad jag menar haha mellan 2 st stora stockar idag när jag körde in ved! Ser inte så farligt ut. Men det gjorde ont som satan på en gris!
Låter ju inte alls så säkert! Vill gärna ha koll på saker och ting! så man inte skadar sig själv!
Ja verkligen! låter livsfarligt
jo nu fattar man ju hur dum i huvet man va som liten kastade m16 smällare på varandra som totaldemolerade konservburkar eller fixa plaströr och trycka ner rakter i sen tänder man och fick en rocketlauncher^^ helt stört nu när man växt på sig kör man bara stora fina bomblådor på nyår för att slippa vara i närheten men UNG och dum heter det jue
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
jo visst. jag satt o kolla om man skulle beställt detta sedan. men då åker jag till mina kompisar på AD center och beställer lager
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
har köpt mej en 245a Turbo. fick även en 745a på köpet! fult fungerande för 1500kr. Bra att vara "bonde" ibland!
Fint Blir de att göra nått kul med dom eller bara köra?
Vet inte än! är tvärslut kolvringar på 245an, så han trycker ur olja ur vevhusventen. Men Ska nog ta endel saker från motorn och bygga på en annan! får man ju fult fungerande turbokitt! och slipper mecka med sånt själv! är inte min grejj.
eller lagar man det och gör nått roligt av den!
har köpt mej en 245a Turbo. fick även en 745a på köpet! fult fungerande för 1500kr. Bra att vara "bonde" ibland!
Fint Blir de att göra nått kul med dom eller bara köra?
Vet inte än! är tvärslut kolvringar på 245an, så han trycker ur olja ur vevhusventen. Men Ska nog ta endel saker från motorn och bygga på en annan! får man ju fult fungerande turbokitt! och slipper mecka med sånt själv! är inte min grejj.
eller lagar man det och gör nått roligt av den!
Haha okej, kanske ska byta kolvringar och slänga ner motorn i 740n?