Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
hörru de tre vännerna och jerry ^^ tror du det går dra 2-3 ton björkve me en volvo 740 GLT med od låda det ska testas snart då jag nyss inköpt en 16 vent med 37k på mätaren och veden ska hem måste bara förstärka kärran en del hahaha
bara prova haha, men kan tänka mej att det kommer gå lite slööt! annars åk twice!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
hörru de tre vännerna och jerry ^^ tror du det går dra 2-3 ton björkve me en volvo 740 GLT med od låda det ska testas snart då jag nyss inköpt en 16 vent med 37k på mätaren och veden ska hem måste bara förstärka kärran en del hahaha
bara prova haha, men kan tänka mej att det kommer gå lite slööt! annars åk twice!
men vafan en mf35 har väl 40-50 pollar då borde la en 159 hästar orka dra för satan ^^
men vafan en mf35 har väl 40-50 pollar då borde la en 159 hästar orka dra för satan ^^
lite annorlunda utväxling på en gammal traktor och en personbil
Ja men nått i den stilen. bara det inte blir för dyrt så! drar iväg så jävligt i pris så fort man ska göra nått som har med fordon att göra! spelar ingen roll vad man ska byta!
du blev med sittandes vid datorn haha blev äventyret inställt?
nehe du! jag var ute på ett jäkla långt äventyr! sitter här med jätte mycket läsk! hihihihih!
önskar ja med hade mycket läskt i dagen sitvation ;D
De håller, bogserade en Scania 143a med min gamla GL så de håller:D
Anderholm skrev:
körde race igår van mot polarens dodge super bee med 440 v8,han säger att han inte fick något fäste så de var därför jag van,skulle vilja bygga riktig motor o se vad han har för ursäkt då ^^
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
körde race igår van mot polarens dodge super bee med 440 v8,han säger att han inte fick något fäste så de var därför jag van,skulle vilja bygga riktig motor o se vad han har för ursäkt då ^^
Då står ni bägge där iställe och bränner däck och kollar fundersamt på varandra!
man får inte vara tung på foten i start om man inte har slicks (A) tror jag höll 1300 varv när jag släppte kopplingen och de spann för mig fast jag värmde innan
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
Då står ni bägge där iställe och bränner däck och kollar fundersamt på varandra!
hahahaha!
du vet inga ställen man kan skicka efter gratis klistermärken/ dekaler har bara fått 2 från autoexperten ^^ ska sättas på vår gamle 244 alltid retar det någon^^ kärringen slet bort de fräcka sibylladekalerna på motorhuven idag lite synd men gjort är gjort^^ har du några tips alla dekaler är kul dock inte Sprit cigg porr eller politik
du vet inga ställen man kan skicka efter gratis klistermärken/ dekaler har bara fått 2 från autoexperten ^^ ska sättas på vår gamle 244 alltid retar det någon^^ kärringen slet bort de fräcka sibylladekalerna på motorhuven idag lite synd men gjort är gjort^^ har du några tips alla dekaler är kul dock inte Sprit cigg porr eller politik
Jag fick gratis från hova när jag frågade dom, Bara testa du med ?
Hova.com
Tycker det är nya i forumdelen på garaget var en riktigt bra idé. Tackar garaget.org för det! roligt att man kan se hur många vissningar man haft och hur många som följer, tyckte det var skit roligt att se mina siffror jag hade fått. Det trodde man aldrig..
hur får man sej en såndär snitsig flik på projekttråden?
Om du går in på din tråd! och sen längst upp finns det en liten inforuta! klicka där och gör som det står, fyll i allt och skriv om ditt projekt. lite kortfattat. Sen SKICKA! sen finns den där