1728
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 783 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
Anderholm skrev:
hörru de tre vännerna och jerry ^^ tror du det går dra 2-3 ton björkve me en volvo 740 GLT med od låda lol det ska testas snart då jag nyss inköpt en 16 vent med 37k på mätaren och veden ska hem måste bara förstärka kärran en del hahaha

bara prova haha, men kan tänka mej att det kommer gå lite slööt! annars åk twice! tongue

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

613 Inlägg
22 april 2012
NoFantasy skrev:
Anderholm skrev:
hörru de tre vännerna och jerry ^^ tror du det går dra 2-3 ton björkve me en volvo 740 GLT med od låda lol det ska testas snart då jag nyss inköpt en 16 vent med 37k på mätaren och veden ska hem måste bara förstärka kärran en del hahaha

bara prova haha, men kan tänka mej att det kommer gå lite slööt! annars åk twice! tongue

men vafan en mf35 har väl 40-50 pollar då borde la en 159 hästar orka dra för satan ^^

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
Anderholm skrev:
NoFantasy skrev:
Anderholm skrev:

men vafan en mf35 har väl 40-50 pollar då borde la en 159 hästar orka dra för satan ^^

lite annorlunda utväxling på en gammal traktor och en personbil big_smile

613 Inlägg
22 april 2012
NoFantasy skrev:
Anderholm skrev:
NoFantasy skrev:

lite annorlunda utväxling på en gammal traktor och en personbil big_smile

med mf-en kan man gröta i skogen jag blir lástad av en moheda hemma på gårdsplanen så det kanske kan gå ^^

937 Inlägg
22 april 2012
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
Ja men nått i den stilen. bara det inte blir för dyrt så! drar iväg så jävligt i pris så fort man ska göra nått som har med fordon att göra! spelar ingen roll vad man ska byta! big_smile

du blev med sittandes vid datorn wink haha blev äventyret inställt? big_smile

nehe du! jag var ute på ett jäkla långt äventyr! big_smile
sitter här med jätte mycket läsk! big_smile hihihihih!

önskar ja med hade mycket läskt i dagen sitvation ;D

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
Kalasgasarn skrev:
NoFantasy skrev:
Kalasgasarn skrev:

du blev med sittandes vid datorn wink haha blev äventyret inställt? big_smile

nehe du! jag var ute på ett jäkla långt äventyr! big_smile
sitter här med jätte mycket läsk! big_smile hihihihih!

önskar ja med hade mycket läskt i dagen sitvation ;D

Dagens situation är alldeles åt helvete! Trött som ett djur i bur! ska sova som 2! (((??))) big_smile

Drive It Like You Hate It
334 Inlägg
22 april 2012
De håller, bogserade en Scania 143a med min gamla GL så de håller:D

Anderholm skrev:

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

snickare
612 Inlägg
22 april 2012
NoFantasy skrev:
allenalle skrev:
ja röstar på sleeper och när du plockar ur motorn ur 749:in så tar jag gärna toppen för en okej summa om den fortfarande e nånting o ha smile

vilken topp? från 16 ventilarn?

japp smile

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
allenalle skrev:
NoFantasy skrev:
allenalle skrev:
ja röstar på sleeper och när du plockar ur motorn ur 749:in så tar jag gärna toppen för en okej summa om den fortfarande e nånting o ha smile

vilken topp? från 16 ventilarn?

japp smile

Se om det blir nått kvar av den då! big_smile

snickare
612 Inlägg
22 april 2012
körde race igår van mot polarens dodge super bee med 440 v8,han säger att han inte fick något fäste så de var därför jag van,skulle vilja bygga riktig motor o se vad han har för ursäkt då ^^

2 419 Inlägg
22 april 2012
allenalle skrev:
körde race igår van mot polarens dodge super bee med 440 v8,han säger att han inte fick något fäste så de var därför jag van,skulle vilja bygga riktig motor o se vad han har för ursäkt då ^^

Då står ni bägge där iställe och bränner däck och kollar fundersamt på varandra!

snickare
612 Inlägg
22 april 2012
man får inte vara tung på foten i start om man inte har slicks (A) tror jag höll 1300 varv när jag släppte kopplingen och de spann för mig fast jag värmde innan tongue

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
strandberg31 skrev:
allenalle skrev:

Då står ni bägge där iställe och bränner däck och kollar fundersamt på varandra!

hahahaha! big_smile

613 Inlägg
22 april 2012
du vet inga ställen man kan skicka efter gratis klistermärken/ dekaler har bara fått 2 från autoexperten ^^ ska sättas på vår gamle 244 alltid retar det någon^^
kärringen slet bort de fräcka sibylladekalerna på motorhuven idag lite synd men gjort är gjort^^ har du några tips alla dekaler är kul dock inte Sprit cigg porr eller politik lol

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
22 april 2012
Trådstartare
Anderholm skrev:
du vet inga ställen man kan skicka efter gratis klistermärken/ dekaler har bara fått 2 från autoexperten ^^ ska sättas på vår gamle 244 alltid retar det någon^^
kärringen slet bort de fräcka sibylladekalerna på motorhuven idag lite synd men gjort är gjort^^ har du några tips alla dekaler är kul dock inte Sprit cigg porr eller politik lol

Jag fick gratis från hova när jag frågade dom, Bara testa du med ?

Hova.com

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
24 april 2012
Trådstartare
Tycker det är nya i forumdelen på garaget var en riktigt bra idé. Tackar garaget.org för det!
roligt att man kan se hur många vissningar man haft och hur många som följer, tyckte det var skit roligt att se mina siffror jag hade fått. Det trodde man aldrig.. smile

Högskoleutbildad däcksparkare
1 481 Inlägg
25 april 2012
Rätt fränt att 201 pers följer! smile

BMW 528i -99
Volvo 940 GL -92

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
Turbo-Fransson skrev:
Rätt fränt att 201 pers följer! smile

ja det var ganska så många tycker jag! big_smile

1 277 Inlägg
25 april 2012
hur får man sej en såndär snitsig flik på projekttråden?  smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
hur får man sej en såndär snitsig flik på projekttråden?  smile

Om du går in på din tråd! och sen längst upp finns det en liten inforuta! klicka där och gör som det står, fyll i allt och skriv om ditt projekt. lite kortfattat. Sen SKICKA! sen finns den där

Sök