Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
ne, men hittade på några fina ställen som jag ska åka och testa nån annan dag, brukar inte få så mycket fisk när solen står som högst på himlen! Bara sköönt att få sitta där med spöet i hand och suga på en General snus i lugnan roo! Roo hehe va exakt vad man fick göra!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
ne, men hittade på några fina ställen som jag ska åka och testa nån annan dag, brukar inte få så mycket fisk när solen står som högst på himlen! Bara sköönt att få sitta där med spöet i hand och suga på en General snus i lugnan roo! Roo hehe va exakt vad man fick göra!
Okej Vad kör du med då? Wobbler?
Olika typ, beroende på vart man fiskar & vad ...._
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Okej Vad kör du med då? Wobbler?
Olika typ, beroende på vart man fiskar & vad ...._
Aha
Kan ju erkänna att jag blev måttligt sugen på att skaffa båt igen efter dina bilder