men får man inte lite extra kräm med större låda ? ska nämligen plasta inuti den o runda allaväggar så jag tror ju nästan det kommer sluta på runt 200-250liter ? Men behöver jag verkligen två 6" portar för den ?
va hade du tänkt dig då? en låda på 250 liter å EN 6" port?
stackars bas.
ajo , sant .
en låda på 160 liter,2st 6" portar på 35cm ger en avstämmning på ca 40 hz.
va hade du tänkt dig då? en låda på 250 liter å EN 6" port?
stackars bas.
ajo , sant .
en låda på 160 liter,2st 6" portar på 35cm ger en avstämmning på ca 40 hz.
kan inte redigt hajj på det här med avstämmning , men det jag är ute efter är spl men ändå inget bas race bara så basen klarar alla toner ifrån dem allra djupa som bara vibrerar i halsen och får håret o lyfta lite
då kan du öka portlängden till ca 50cm.. då blir de 35hz.
Nu förstår jag! tror jag , men det löser sig! Och en sista fråga nu . B2 Audio Mono Mk2 räcker gott o väl till en början väl om man kör basen i 1 ohm ?
ett par ? jo jag vill ju ha ett sånt egentligen , en kompis körde på ett b2 mk2 till sin RE SXX15 o den lät ju något sjukt bra . räcker ju nästan med ett sånt b2 ?
ett par ? jo jag vill ju ha ett sånt egentligen , en kompis körde på ett b2 mk2 till sin RE SXX15 o den lät ju något sjukt bra . räcker ju nästan med ett sånt b2 ?
Om du redan har B2 steget så kommer du högst troligen bli mycket nöjd. Tänkte mer om du skulle köpa nytt och inte hade råd med ett 3500D, så hade du kunnat köpa ett som är 6mån gammalt av mig till en vettig peng.
Om du redan har B2 steget så kommer du högst troligen bli mycket nöjd. Tänkte mer om du skulle köpa nytt och inte hade råd med ett 3500D, så hade du kunnat köpa ett som är 6mån gammalt av mig till en vettig peng.
har inte köpt steget än, hade steg men en kompis som köpte det för det låg o dammade . men hur mycket vill du ha för ett ? eller kanske vi kan ta de i pm