3282
Sök

Var köpa Cut Out?

2 035 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Håller på å letar efter någon som säljer detta.
Är inte så bra på sidor som säljer trim/bildelar.

Hittade Cutout på dalhems men fanns inget färdigt kit "hemma". samt att det ser ju så smäckigt ut, det som finns. yikes/

Är detta så pass nytt att ingen har det?

HIttar heller inga bra videos som verkligen visar/låter för och efter. Ska vara på en bmw 540/740.

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
http://shop.quicktimeperformance.com/ca … l&p=36

Hittade detta kitet och har hört att QTP är bra grejer. Stämmer det?

Vad säger SBP om detta? För svetsar man på detta är det ju inte så kul att ta bort det sen.
Finns ju typ en täckplåt men dem ser ju ändå delningen sbp så att säga.

Biljudsveteran sen 1984!

198 Inlägg
30 september 2011
QTP är schyssta prylar.

1332 - Överjävlig

2 035 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Habobo skrev:
QTP är schyssta prylar.

JO jag vet men säljs det i sverige? Har du beställt det?

Är det någon idé på en 540?

Biljudsveteran sen 1984!

198 Inlägg
30 september 2011
Har inte köpt själv men vet andra som har gjort det och är nöjda med kvaliten. Du kan säkert få någon speedshop som handlar med jänkeprylar att ta hem det, men varför inte spara dom pengarna och köpa direkt från staterna själv.
Vilken nytta det gör kan jag inte säga men det skrämmer väl en och annan Volvomupp vid rödljusen när det börjar ryta till ordentligt.
Sök på youtube efter detta så hittar du säkert lite exempel fast oftast är ljudet ganska orättvist mot verkligheten.

1332 - Överjävlig

2 035 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Habobo skrev:
Har inte köpt själv men vet andra som har gjort det och är nöjda med kvaliten. Du kan säkert få någon speedshop som handlar med jänkeprylar att ta hem det, men varför inte spara dom pengarna och köpa direkt från staterna själv.
Vilken nytta det gör kan jag inte säga men det skrämmer väl en och annan Volvomupp vid rödljusen när det börjar ryta till ordentligt.
Sök på youtube efter detta så hittar du säkert lite exempel fast oftast är ljudet ganska orättvist mot verkligheten.

Jo men jag vill veta att det blir bra grejer t ex qtp. Men det verkar vara så dyrt för en rörstump och lite mer krafs.
Köper man från staterna från tex QTP hemsida får man fixa frakten själv, vet inte hur man gör det.

Jag är så trött på mitt avgasljud i bilen. Vill förstärka det dova ljudet som är mellan typ 800 till 1400 varv/min.

Kollade på youtube men det finns typ inget bra.

Och ett sportavgas till min kostar multum.

Typ headers kostar 15000 ungefär och en slutdämpare kostar typ 7500.

Biljudsveteran sen 1984!

Finraggare
2 381 Inlägg
1 oktober 2011
Jag kommer byta till QTP för deras service är grym, kvaliteten på topp och kitten är kompletta och genomtänkta

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Sök