Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
På med arbetskläderna! I lördags körde jag och brorsan till Returbilen i Falkenberg och plockade lite saker till våra Golfar Behövde en kylarslangs fördelning då min är sönder! Min oljesticka va sprucken så det fick bli en "ny" Bra läsning när det va storm här i helgen!!!
Det som jag inte tog bilder på men som också blev fixat i lördags va att jag nu har sportluftfilter! Det märktes tydligt vilken energi min lilla Golf helt plötsligt fick
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Det som jag inte tog bilder på men som också blev fixat i lördags va att jag nu har sportluftfilter! Det märktes tydligt vilken energi min lilla Golf helt plötsligt fick
// Lothigiius
Att oljestickan fastnar i sitt över fäste är väldigt vanligt fel. Lika så att det börjar läcka från plastmodulen till kylningen.
Hur har det gått med knackningarna från motorn? Om det är ett vevlager som är slitet borde det låta på tomgång också. Men jag kan givetvis ha fel.
Kul projekt. Detta ska följas.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
// Lothigiius
Att oljestickan fastnar i sitt över fäste är väldigt vanligt fel. Lika så att det börjar läcka från plastmodulen till kylningen.
Hur har det gått med knackningarna från motorn? Om det är ett vevlager som är slitet borde det låta på tomgång också. Men jag kan givetvis ha fel.
Kul projekt. Detta ska följas.
Jo jag vet. Och det är antagligen därför stickan va sprucken också. Så det blev som sagt en "ny" sticka! Knackningarna från motorn försvann då vi bytade till tjockare olja! Va det vi misstänkte också..för tunn olja! Den gamla oljan va som vatten! Tack, kul!
Har köpt guldiga ventilhattar. Blir awesome sen till mina blivande guldiga fälgar. Kommer sitta som en smäck! Blev ett par 32 mm:s täckbrickor också som ska lackas om till svart. Ska plocka bort torkaren bak och då blir där ju ett hål efter de. Har inte lust o svetsa igen de o sen lacka om hela bakluckan, så då är detta ett alternativ!