3235
Sök

Hjälp, bilimport

29 Inlägg
7 oktober 2011
Trådstartare
Hej!

Har länge gått och funderat på att importera en Maserati 4200 med den kära Ferrari 420 motorn.

Eftersom bilarna har ett jävla överpris i Sverige har jag nu breddat vidderna och sökt efter liknande bilar i USA och Tyskland.
Det är en sådan otroligt prisskillnad i båda länderna gämtemot sverige, så jag har bestämt mig för att importera. Jag är dock osäker på hur importprocessen går till har jag bestämt mig för att ta hjälp..

Så, nu kommer jag till min fråga:
Jag snubblade över importalen.net när jag googlade lite på import av bil från Tyskland/USA.

Jag bestämde mig för att ringa upp dom och kolla lite hur processen gick till, och jag fick raka och ärliga svar från grabbarna på importalen

Är det någon av er här som har använt sig av importalen.net tidigare?
Dom verkar jävligt seriösa, och deras låga pris går inte att jämföra med andra fordonsimport-företag!

Svara gärna och låt mig veta vad ni tycker om importalen, och om det verkar vara ett bra alternativ.

Mvh lelle.

Finraggare
2 381 Inlägg
9 oktober 2011
Det enda jag märkt från dem är när nyregistrerade medlemmar alltid ploppar upp som gubben i lådan och hyllar dem till skyarna i bilimporttrådar... Varför inte göra det själv? Är snart inne på min tredje smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Sök