Eftersom det var första gången jag var på denna träff så undrar jag när det brukar dra igång igen? Maj? Nästa säsong ska jag försöka dra med lite fler bilar från Söderköping/Norrköping då det helt klart var värt resan!
Tack för en rolig kväll! Grymt mycket folk! varför ser det inte ut så i vanliga fall? Det kanske ska skapas flera "sista träffar" .
Som vanligt, kussen stal kameran och sprang runt, det gjorde hon rätt i . Tack för Golf patrullen + mazda 6 som ställde upp och posserade . Att ingen vill ställa upp med bilarna sådär när jag plåtar i vanliga fall! Fyy på er! =P
Vill även tacka ännu en gång för det lilla priset jag fick, väl uppskattat! Har nu hittat en plats att ställa den på och den kommer få stå nere i Verksta'n
Nu laddar vi alla upp oss under vintern inför nästa år och så hoppas vi på massor med roligheter!
Såg även att någon laddat upp ett klipp på killen som hoppade över Lamborghinin, han kallas tydligen Al The Jumper
Vill även tacka ännu en gång för det lilla priset jag fick, väl uppskattat! Har nu hittat en plats att ställa den på och den kommer få stå nere i Verksta'n
Haha om det är! Såg något tv program för ett tag sen. Där dom på ett vetenskapligt sätt påstod att det var omöjligt... Men experter brukar ju oftast ha fel
Fan att man inte var där, av nån jäkla anledning glömde jag träffen... Hörde att den blev lyckad med mycke bilar å folk!
Ursäkta men vad är ni inte förstår? Nu har de rensat inlägg för ni snackade om rejs, och så lägger ni nya inlägg om exakt samma sak? Vi vill inte få tråden låst, så skärpning hörrni
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Haha om det är! Såg något tv program för ett tag sen. Där dom på ett vetenskapligt sätt påstod att det var omöjligt... Men experter brukar ju oftast ha fel
Fan att man inte var där, av nån jäkla anledning glömde jag träffen... Hörde att den blev lyckad med mycke bilar å folk!
Haha! Det är för att de aldrig har träffat denna kille förrut
Ursäkta men vad är ni inte förstår? Nu har de rensat inlägg för ni snackade om rejs, och så lägger ni nya inlägg om exakt samma sak? Vi vill inte få tråden låst, så skärpning hörrni
ber hemskt mycke om ursäkt att jag skrev så! tänkte inte på de men nu är de borta:P kom på det typ en timme senare att man inte fick skriva de så sorry så jätte mycke:)
men de va en underbar men kall sista träff o jag ser fram emot vårens första meet!