3428
Sök

Eftersnack : ÅRETS SISTA FNM I BARKABY LÖRDAG 8/10 19:00!MISSA INTE!

649 Inlägg
9 oktober 2011
Tack för träffen, va sjukt skojj ! smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!

961 Inlägg
9 oktober 2011
grym träff , fram med alla bilder nu! wink

Pure DieselPower

55 Inlägg
9 oktober 2011
Riktigt grym träff! va där en snabbis å tittade förbi big_smile Grymt gjort av er i TNM!

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
9 oktober 2011
Trådstartare
Glad man blir när man ser att ni gillade träffen men glöm inte att det är tackvare er besökare träffarna blir så feta som dom smile BIG UP!!!

Dummle, Tack för all hjälp på dom senaste träffarna broshan! smile

UPP MED BILDER OCH FILMER FFS! big_smile
Senast redigerat av charem (9 oktober 2011)

STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

649 Inlägg
9 oktober 2011
charem skrev:
Glad man blir när man ser att ni gillade träffen men glöm inte att det är tackvare er besökare träffarna blir så feta som dom smile BIG UP!!!

Dummle, Tack för all hjälp på dom senaste träffarna broshan! smile

UPP MED BILDER OCH FILMER FFS! big_smile

De klart man hjälper till wink

72 Inlägg
10 oktober 2011
Eftersom det var första gången jag var på denna träff så undrar jag när det brukar dra igång igen? Maj?
Nästa säsong ska jag försöka dra med lite fler bilar från Söderköping/Norrköping då det helt klart var värt resan!

939 Inlägg
10 oktober 2011
Första e  väll typ strax innan Elmia eller har jag fel?

137 Inlägg
10 oktober 2011
VipMartie skrev:
Tack för en rolig kväll! Grymt mycket folk! varför ser det inte ut så i vanliga fall? Det kanske ska skapas flera "sista träffar" big_smile.

Som vanligt, kussen stal kameran och sprang runt, det gjorde hon rätt i smile. Tack för Golf patrullen + mazda 6 som ställde upp och posserade smile. Att ingen vill ställa upp med bilarna sådär när jag plåtar i vanliga fall! Fyy på er! =P

Enjoy! http://img.martiecars.com/#6.0

MVH / Martie

grymma bilder tackar wink

MDS Montör
112 Inlägg
10 oktober 2011
Vill tacka alla i crew för en underbar kväll smile

Vill även tacka ännu en gång för det lilla priset jag fick, väl uppskattat! Har nu hittat en plats att ställa den på och den kommer få stå nere i Verksta'n smile

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/317431_10150333239440905_698640904_8132671_1331283841_n.jpg

Nu laddar vi alla upp oss under vintern inför nästa år och så hoppas vi på massor med roligheter!

Såg även att någon laddat upp ett klipp på killen som hoppade över Lamborghinin, han kallas tydligen Al The Jumper

Senast redigerat av keggan (10 oktober 2011)

95 Inlägg
10 oktober 2011
keggan skrev:
Vill tacka alla i crew för en underbar kväll smile

Vill även tacka ännu en gång för det lilla priset jag fick, väl uppskattat! Har nu hittat en plats att ställa den på och den kommer få stå nere i Verksta'n smile

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- … 3841_n.jpg

Nu laddar vi alla upp oss under vintern inför nästa år och så hoppas vi på massor med roligheter!

Såg även att någon laddat upp ett klipp på killen som hoppade över Lamborghinin, han kallas tydligen Al The Jumper

Va i helvete! yikes

MDS Montör
112 Inlägg
10 oktober 2011
focuz skrev:
Va i helvete! yikes

haha visst är det sjukt?

95 Inlägg
10 oktober 2011
keggan skrev:
focuz skrev:
Va i helvete! yikes

haha visst är det sjukt?

Haha om det är! Såg något tv program för ett tag sen. Där dom på ett vetenskapligt sätt påstod att det var omöjligt... tongue Men experter brukar ju oftast ha fel smile

Fan att man inte var där, av nån jäkla anledning glömde jag träffen... Hörde att den blev lyckad med mycke bilar å folk! smile

939 Inlägg
10 oktober 2011
Tackar en gång keggan för musiken som spelades MYCKET trevligt. Fall du missade förra tråden de tog bort så^^

Team Midnight Racing
137 Inlägg
10 oktober 2011
En grym sista träff.Vi ses nästa år igen,over and out

T.M.R Team Midnight Racing

Finraggare
2 381 Inlägg
10 oktober 2011
Ursäkta men vad är ni inte förstår? Nu har de rensat inlägg för ni snackade om rejs, och så lägger ni nya inlägg om exakt samma sak? Vi vill inte få tråden låst, så skärpning hörrni

I love being a nobody - because nobody is perfect.

537 Inlägg
10 oktober 2011
focuz skrev:
keggan skrev:
focuz skrev:
Va i helvete! yikes

haha visst är det sjukt?

Haha om det är! Såg något tv program för ett tag sen. Där dom på ett vetenskapligt sätt påstod att det var omöjligt... tongue Men experter brukar ju oftast ha fel smile

Fan att man inte var där, av nån jäkla anledning glömde jag träffen... Hörde att den blev lyckad med mycke bilar å folk! smile

Haha! Det är för att de aldrig har träffat denna kille förrut big_smile

INSANE! big_smile

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.

2 Inlägg
10 oktober 2011
Tack så mycket för träffen, var skitkul smile

163 Inlägg
10 oktober 2011
kameramannen skrev:
Ursäkta men vad är ni inte förstår? Nu har de rensat inlägg för ni snackade om rejs, och så lägger ni nya inlägg om exakt samma sak? Vi vill inte få tråden låst, så skärpning hörrni

ber hemskt mycke om ursäkt att jag skrev så! tänkte inte på de men nu är de borta:P kom på det typ en timme senare att man inte fick skriva de så sorry så jätte mycke:)

men de va en underbar men kall sista träff o jag ser fram emot vårens första meet!big_smile

Honda freak
137 Inlägg
11 oktober 2011
Ingen som råkade knäppa en bild på min lilla gröna?!  Mvh Robin

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"

Sök