2816
Sök

Drog snuten igår

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#1
jag va ute och körde på e4an utanför tierp klockan 11 på natten då jag råka åka förbi en snut som stog på sidan av vägen i 140 på 90 vägen.. polisrackarn slog på bilen och jag såg i min backspegel att den närmade sig , PLATTAN I MATTAN big_smile kan dom bevisa på nått sätt att de va jag som körde OM dom skulle hunnit sett reg nummret?

215 Inlägg
24 augusti 2006
#2
nej..

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#3
okej tongue när ja väl va ute på motorvägen så va dom borta , tror dom gav upp ;P

Administratör
11 855 Inlägg
24 augusti 2006
#4
Tycker du att det är tufft att smita eller? Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden mer än "ååh vad tuff jag var som körde ifrån polisen".

Patetiskt om jag får säga mitt...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

hater
656 Inlägg
24 augusti 2006
#5
Njaa, jag vet inte. Det är nog inte så många som har dragit ifrån snuten, eller som vågar det åtminstone. Jag vet att jag inte skulle våga det ifall jag inte haft en Toyota Supra med 600hk+ eller något. Kul med folk som trotsar smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

32 Inlägg
24 augusti 2006
#6
nice skit i stanna bra gjord smile

2 652 Inlägg
24 augusti 2006
#7
nej dom kan inte bevisa nogånting . att dom gav upp tror jag inte

2lateuloose
543 Inlägg
24 augusti 2006
#8
been there done that! och det är totalt oballt! usch vilken dålig människa jag är smile

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#9
alltså , anledningen till att ja tröck på va att ja inte ville torska körkortet... kanske låter lite bakvänt men jag körde faktist 140 km/ h på 90 väg . och ja låg en bra bit före dom så ja valde att dra ..

293 Inlägg
24 augusti 2006
#10
chrizz skrev:
Tycker du att det är tufft att smita eller? Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden mer än "ååh vad tuff jag var som körde ifrån polisen".

Patetiskt om jag får säga mitt...
håller med..

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#11
nej det är inte de minsta tufft , men ibland gör man hellre det än att förlora kortet..

2 652 Inlägg
24 augusti 2006
#12
tror att jag okcså skulel gjort de . inte säker men jag tror nästan de smile

BMW Power
2 362 Inlägg
24 augusti 2006
#13
Det där kan man ju faktiskt diskutera.. om du vet att du har kört för snabbt i sådant läge, och vet att du torskar lappen om du stannar, då kan man väl lika gärna försöka komma undan? fast samtidigt så kan du riskera ganska mycket att något kan hända.. man kan vrida och vända på det ganska mycket smile

BMW, bogsering med wire :/

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#14
alltså hade han kört upp bakom mig hade jag självklart stanna .. men vafan man kan ju inte vara så dum att man stannar när snuten är flera hundra meter bak pga att den stog still när ja åkte förbi i 140? kan man lika gärna pressa in kortet i cigarettändaren eller nått .. wink

Rörpulare
1 453 Inlägg
24 augusti 2006
#15
Ja så länge man kanske inte håller på i närheten av bostäder och dylikt så ser ja inte skillnad att dra snuten änn att toppa bilen..

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Refined
1 770 Inlägg
24 augusti 2006
#16
ja, lite patetiskt e de, men som sagt... hellre dra snuten och skryta om det än att bli av med lappen

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#17
jaa klart de är riskabelt tongue mycket dumt att göra sådär dock.. som sagt ligger snuten några meter bakom då är de inge snack om saken .

Gorgilus addictus
4 754 Inlägg
24 augusti 2006
#18
a_glad skrev:
chrizz skrev:
Tycker du att det är tufft att smita eller? Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden mer än "ååh vad tuff jag var som körde ifrån polisen".

Patetiskt om jag får säga mitt...
håller med..
Håller med där till 100%.....

Allt för den där jävla hatten!

787 Inlägg
24 augusti 2006
#19
Stod dom med lasern? svårt att bevisa exakt hur fort du körde annars?
Annars så var det ju 90, så ska man väl köra i 90?
Så slipper du oroa dig, och utsätta övriga traffikanter för dig, bara för att du har bråttom?
tongue

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
#20
om ingen har märkt det så skrev ja faktist en fråga som va den största anledningen till att ja skrev tråden. och ska ja vara riktigt ärlig så skiter ja i vad ni tycker, för dom flesta hade nog gjort samma sak i mitt läge endå.


Sök