Bilen startar å går sedan nästa gång gnugga den nått varv å startar inte så då rullsartar jag den å den smäller igång på direkten nästa gång jag vrider på nyckeln startar den på direkten kan det funka 3-4 gånger sedan dax att rulla igång den igen....
Ska se om jag får nå andra tips! Jag har nämligen rivit halva motorn för att komma åt startmotorn å när jag väll skulle byta den så har ena torks skallen blivit runt av tidigare ägare å jag prövade att svetsa på en hylsa men hylsan gick sönder... Så jag gav upp... Enda sättet att byta den nu är att lossa motor å kardan å tippa ner den eller lyfta ur den för att få loss startmotorn... Så jag hoppas det inte är den som spökar... Tack för komentarerna iallafall alltid kul att nån ser att man har problem å försöker hjälpa med svar... Tack igen!
Dålig fart på forum... Eller så vet ingen vad det är för fel... Samma på AutoPower.se
Sista dagarna är bilen funkat klockrent... Faktiskt funkat som best nu av hela ägo tiden... Som om den går på dubbla batteri... startmotorn snurrar som alldrig förr... Nu kan jag till&med spela med basen utan att motorn är igång sedan vrida nyckeln å fara... Men jag väntar fortfarande på den dagen jag måste rullstarta å den dagen är det nog snö/IS på backen å det vill jag inte...