Lackeringen är förhoppningsvis klar innan denna veckan når sitt slut. All slipning och spackling är i stort sätt klart, bara lite kvar på huven. Nytt handtag till bakluckan är beställt och hemkommet då det gamla var väldigt angripet. Bilen är grundad och klar för lackering så imorgon lackas förhoppningsvis hela bilen och detaljer som grill, emblem och backspeglar
vad gick handtaget på ? mycket trevligt projekt i övrigt, väntar med spänning på resultatet av detta
För mig hamnade priset på ca 800:- om jag inte minns fel och då har jag personalrabatt, men räkna med ca 1000 lappen för ett handtag ut till kund.. Jag kan ju kolla upp mer exakt om så önskas Jag är riktigt taggad på att se hur det blir faktiskt! Man har sett många sköna byggen live på typ BR och liknande. Förhoppningsvis kanske man klassar in lite bättre när detta blir klart
vad gick handtaget på ? mycket trevligt projekt i övrigt, väntar med spänning på resultatet av detta
För mig hamnade priset på ca 800:- om jag inte minns fel och då har jag personalrabatt, men räkna med ca 1000 lappen för ett handtag ut till kund.. Jag kan ju kolla upp mer exakt om så önskas Jag är riktigt taggad på att se hur det blir faktiskt! Man har sett många sköna byggen live på typ BR och liknande. Förhoppningsvis kanske man klassar in lite bättre när detta blir klart
ja gör de är du snäll, mitt ser ju inte så trevligt ut, kanske går att spackla upp lite men tro inte de blir vidare bra? fortsätter du som du gör så tror jag att de är inga problem
Klar! Det saknas bara spegelkåpor och grill. Juste, vindrutan ska ju bytas också!
Jag är lite osäker om skärmblinkersen!
Detta ska enligt min info vara Jubileumsblinkers. Kan det stämma _Holmgren_? Jag är osäker på om jag vill ha dessa, tycker nästan det orangea lyser igenom för mycket.