2775
Sök

Golf GTI, Projekt: Stance

Nytt utseende för 2013.

137 893 Visningar
Projektet avslutat 26 december 2013
356 Inlägg
2 mars 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:
mingan77 skrev:
styling4u.se har  topplagring för camber fram för ett bra pris.  jag själv komemr köpa sådana framöver.

http://www.styling4u.se/p/biltillverkar … -bora.html

Såg ju rätt schysst ut! big_smile

javisst gör det big_smile

Haha, nej jag förstår det Mingan. Tog bort mina justerblock först, men fick sätta dit som igen för skärmkanten la sig mot däcksidan när jag satte mig i baksätet. big_smile

Kan nog bli en beställning därifrån då smile

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
2 mars 2013
Fr3dd3OlSSoN skrev:
mingan77 skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:

Såg ju rätt schysst ut! big_smile

Haha, nej jag förstår det Mingan. Tog bort mina justerblock först, men fick sätta dit som igen för skärmkanten la sig mot däcksidan när jag satte mig i baksätet. big_smile

ska dit någon gång näst nästa vecka o meka lite där kanske vlir väl kvar i  västerås  2 veckor el något, kan ta med mig hem så slipper du frakt  om du  vill

356 Inlägg
2 mars 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:
mingan77 skrev:

ska dit någon gång näst nästa vecka o meka lite där kanske vlir väl kvar i  västerås  2 veckor el något, kan ta med mig hem så slipper du frakt  om du  vill

Ska se lite hur det blir. En annan kompis ska också beställa lagringar och TT-armar. Han skulle kolla på Ebay om det fanns något. Så jag tror vi beställer och splittar på frakten faktiskt.

356 Inlägg
2 mars 2013
Trådstartare
TrevligaDanne skrev:
snygggg!

Tackar! Toknöjd med resultatet hittills big_smile

2 322 Inlägg
2 mars 2013
Lugnt ba säg till så tar jag med det hem sen ,om det blir aktuellt smile

356 Inlägg
2 mars 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Lugnt ba säg till så tar jag med det hem sen ,om det blir aktuellt smile

Absolut!

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
3 mars 2013
schysst! dock skulle det göra sig jävligt bra med huvförlängare på din bil smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

356 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
olivernilsson skrev:
schysst! dock skulle det göra sig jävligt bra med huvförlängare på din bil smile

Jag hör dig.. Överlåter det till dom som åker med R32 stöten, tycker det sitter bättre på dom smile

498 Inlägg
3 mars 2013
Ser mycket bra ut! Bra jobbat! Blir det toning på rutorna sen också eller?

301 Inlägg
3 mars 2013
Markus1987 skrev:

han har precis tagit bort det så tror inte de:)^^

890 Inlägg
3 mars 2013
Vart riktigt bra det härt

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

345 Inlägg
3 mars 2013
varifrån har du köpt bakfångarns undre del ?

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

2 322 Inlägg
356 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
k2_ skrev:
Markus1987 skrev:

han har precis tagit bort det så tror inte de:)^^

Jag har slitit bort min toning som satt innan. Största anledningen var för att den var gammal och blekt. Dvs, den var lila.. INTE snyggt. Sen hade jag funderingar på en ljus film, mest för "nybilskänslan".
Men nu när jag ser den med allt det svarta i kontrast med det gröna så tror jag att hålla rutorna neutrala är ett vinnande koncept. smile

356 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
stoltosmart skrev:
Vart riktigt bra det härt

Helnöjd!

356 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
sebbe188 skrev:

Bakstötens undre del (eller som jag vill kalla det bakspoiler) är från jubileumsmodellen av Golf GTI då dom "fyllde" 25 år.
Jag hade turen att hitta en kille som sålde ett komplett kitt för schyssta pengar.
Du kan hitta det hos din VW återförsäljare, men då är det dock inte billigt.
Kan finnas kopior, störst chans är nog via tyska Ebay. wink
Senast redigerat av Fr3dd3OlSSoN (3 mars 2013)

345 Inlägg
4 mars 2013
Fr3dd3OlSSoN skrev:
sebbe188 skrev:

Bakstötens undre del (eller som jag vill kalla det bakspoiler) är från jubileumsmodellen av Golf GTI då dom "fyllde" 25 år.
Jag hade turen att hitta en kille som sålde ett komplett kitt för schyssta pengar.

Tackar har försökt hitta något vettit dit bak till min då jag tänkte byta rör men allt jag hittat är någå snuskiga "tuning" spoilers som int funkar om int man har brutalt fula fångare fram o bak tongue

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

301 Inlägg
4 mars 2013
sebbe188 skrev:
Fr3dd3OlSSoN skrev:
sebbe188 skrev:

Tackar har försökt hitta något vettit dit bak till min då jag tänkte byta rör men allt jag hittat är någå snuskiga "tuning" spoilers som int funkar om int man har brutalt fula fångare fram o bak tongue

http://nktuning.com/Volkswagen_Golf_Mk4 … -1023.html

smile

356 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Justerbara fjäderbenslagringar är beställda, levererade och monterade. Bara en hjulmätning/hjulinställning kvar. Bilder kommer!

Sök