Händer det nått här? Vilket icrör moddade du och hur? Håller själv på att försöka få dit ett likadant kit på min..
P.s det är ett Blitz sus luftfilterkit du har
nu är det bra sent och svara men jag läste igenom hela och såg att jag missat svara , japp det händer !
det som går hö om kylaren , kapade av det vid kylaren sen använde jag det extra rör jag fick med som man skulle använda om man hade greddy elbow , det använde jag sen lämna jag in på svetsning men det är bra tajt! tack för informationen om luftfilterkitet köpte nya för o få mer plats nu mvh micke
jag har dragit igenom 3 mätare som jag satt på dubbel din platsen. fixat en mätar hållare med 3 platser som är lika stor som en enkel din stereo och placerat den och en enkel din stereo där. vart fräscht tycker jag
NeXz skrev:
Jading skrev:
haha nej de är jävligt trångt där xD
NeXz skrev:
vart lite små cool håller på o donar med bredbandslambdan nu.. jätte mycket 'hål'' för o dra kablar på torpeden , suck
haha ja du fått dit den nu iaf och kablage in i kupen , vet inte vart jag ska montera den bara
jag har dragit igenom 3 mätare som jag satt på dubbel din platsen. fixat en mätar hållare med 3 platser som är lika stor som en enkel din stereo och placerat den och en enkel din stereo där. vart fräscht tycker jag
NeXz skrev:
Jading skrev:
haha nej de är jävligt trångt där xD
haha ja du fått dit den nu iaf och kablage in i kupen , vet inte vart jag ska montera den bara
Det lät inte dumt. Men den e 52 mm mätaren kan bli tajt har stereo i den så;(
mina är oxå 52mm så de funkar ska du ner på hälla träffen? så kan du j ta dig en titt
NeXz skrev:
Jading skrev:
NeXz skrev:
mina är oxå 52mm så de funkar ska du ner på hälla träffen? så kan du j ta dig en titt
NeXz skrev:
Jading skrev:
Vilket datum? Satsar på o bli klar 25e hehe träff i Uppsala om jag inte minns fel
hälla träffen i västerås är nu den 12/5. okey, aa vi får se om jag tycker upp i uppsala då annars kommer jag nog lägga upp ett nytt foto snart på inredning. den jag har nu är innan jag fixa stereon och podden.
NeXz skrev:
Jading skrev:
NeXz skrev:
Vilket datum? Satsar på o bli klar 25e hehe träff i Uppsala om jag inte minns fel