2988
Sök

Rx7 projekt !

236 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Jading skrev:
grymt resultat! smile vart är dem ifrån? rotaryart.uk.com?

tack! har ej kollat på ljusbilden ännu dock =p hoppas de funkar hehe , köpte dessa från en annons på SWR så har inte en aning smile

236 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Vikingson skrev:
monster!! smile

vart lite små cool smile håller på o donar med bredbandslambdan nu.. jätte mycket 'hål'' för o dra kablar på torpeden , suck

236 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
folkesonn skrev:
Regskylten på intstrumentbrädan!!!

det tycker inte farbror blå om ju sad

236 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Rovers skrev:
Händer det nått här?  Vilket icrör moddade du och hur?  Håller själv på att försöka få dit ett likadant kit på min..

P.s det är ett Blitz sus luftfilterkit du har

nu är det bra sent och svara men jag läste igenom hela och såg att jag missat svara , japp det händer !

det som går hö om kylaren , kapade av det vid kylaren sen använde jag det extra rör jag fick med som man skulle använda om man hade greddy elbow ,  det använde jag sen lämna jag in på svetsning men det är bra tajt! tack för informationen om luftfilterkitet smile köpte nya för o få mer plats nu  mvh micke

Jading
8 maj 2012
haha nej de är jävligt trångt där xD

NeXz skrev:
Vikingson skrev:
monster!! smile

vart lite små cool smile håller på o donar med bredbandslambdan nu.. jätte mycket 'hål'' för o dra kablar på torpeden , suck

236 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Jading skrev:

NeXz skrev:
Vikingson skrev:
monster!! smile

haha ja du fått dit den nu iaf och kablage in i kupen , vet inte vart jag ska montera den bara hmm

Jading
9 maj 2012
jag har dragit igenom 3 mätare som jag satt på dubbel din platsen. fixat en mätar hållare med 3 platser som är lika stor som en enkel din stereo och placerat den och en enkel din stereo där. vart fräscht tycker jag smile 
NeXz skrev:
Jading skrev:

NeXz skrev:

haha ja du fått dit den nu iaf och kablage in i kupen , vet inte vart jag ska montera den bara hmm

236 Inlägg
9 maj 2012
Trådstartare
Jading skrev:
jag har dragit igenom 3 mätare som jag satt på dubbel din platsen. fixat en mätar hållare med 3 platser som är lika stor som en enkel din stereo och placerat den och en enkel din stereo där. vart fräscht tycker jag smile 
NeXz skrev:
Jading skrev:

Det lät inte dumt. Men den e 52 mm mätaren kan bli tajt smile har stereo i den så;(

Jading
9 maj 2012
mina är oxå 52mm så de funkar smile ska du ner på hälla träffen? så kan du j ta dig en titt
NeXz skrev:
Jading skrev:
NeXz skrev:

Det lät inte dumt. Men den e 52 mm mätaren kan bli tajt smile har stereo i den så;(

236 Inlägg
9 maj 2012
Trådstartare
Jading skrev:
mina är oxå 52mm så de funkar smile ska du ner på hälla träffen? så kan du j ta dig en titt
NeXz skrev:
Jading skrev:

Vilket datum? Satsar på o bli klar 25e hehe smile träff i Uppsala om jag inte minns fel

Jading
9 maj 2012
hälla träffen i västerås är nu den 12/5. okey, aa vi får se om jag tycker upp i uppsala då smile annars kommer jag nog lägga upp ett nytt foto snart på inredning. den jag har nu är innan jag fixa stereon och podden.
NeXz skrev:
Jading skrev:
NeXz skrev:

Vilket datum? Satsar på o bli klar 25e hehe smile träff i Uppsala om jag inte minns fel

Jading
15 juni 2012
är du nere på gatebil? tycker jag såg din bil där!

236 Inlägg
17 juni 2012
Trådstartare
Jading skrev:

nepp det är jag inte tongue hehe cool

Jading
18 juni 2012
okey! den rx7:an var jäkligt lik din!
NeXz skrev:
Jading skrev:

236 Inlägg
24 juni 2012
Trådstartare
Jading skrev:
NeXz skrev:
Jading skrev:

de va tusan tongue ingen bild?

Jading
24 juni 2012
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … mp;theater

var enda som jag kunde hitta smile
NeXz skrev:
Jading skrev:
NeXz skrev:

236 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
Jading skrev:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461474357214144&set=a.461469850547928.118076.199669323394650&type=3&theater

NeXz skrev:
Jading skrev:

stenhård!! tongue utan vinge med de e ganska snyggt.

Jading
25 juni 2012
ja absolut, men de ser enligt mig inte ut som en rx7a utan en vinge tongue
NeXz skrev:
Jading skrev:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=461474357214144&set=a.461469850547928.118076.199669323394650&type=3&theater

NeXz skrev:

stenhård!! tongue utan vinge med de e ganska snyggt.

Sök