Fan vad bra det blir! Skönt att det snart börjar närma sig lack, så du slipper allt slipande och spacklande^^
Ha d
Haha Ja verkligen! Dock så är det endast den mörka som snart är klar. Den ljusa är det en evighet kvar på, men börjar även ta sig på den. Men håller på att ändra och bygger om såpass mycket på den hela tiden så den kommer dessvärre ta tid... Men väntar på en uppsättning skärmar till den som jag ska använda mig av för att få alla skärmarna (hjulhusen) likadana När dom väl är på så är det bara att börja grovarbeta på riktigt, då det nästan bara är dom kvar
Slänger in en snabb uppdatering om vad som händer... Motivationen har varit så gott som nere ett längre tag då jag har haft dödsfall i familjen.. Finns ingen lackerare som kan ta den mörka Supran, så antar att den blir inne tills i vår. Sätter kapen i den ljusa supran idag för att jag har byggt fel (Y)
Det som är bra är väll att jag kan börja riva i motorn på den mörka Supran för överflyttning av div till den ljusa med tanke på att den inte kommer ut i år. Kapningen kommer att leda till att jag får hjulhusen bättre mot däck&fälg.
Slänger in några snabba bilder så kan ni fantisera lite.
Kan inte arbeta i plåt tyvärr, men hade jag get mig på det så hade det blivit eget ! kitt man köper färdiga ser ju idiotiska ut tycker jag :p
Okej, hoppas att mitt inte blir att se idiotiskt ut iaf ^^ Bra att veta (har jag kommit fram till iaf): Du bör ha tid över. Du bör ha fler armar än 2 Du bör ha tålamod Du bör ha en bra dammsugare... blir rätt mycket damm kan jag lova... Du bör ha tänkt igenom saken ordentligt innan du ger dig in på det
he he he tack för tipsen, ja så mkt som jag har i luften just nu så kommer jag lugna mig och se hur långt jag hinner med detta INNAN jag tar på mig mer, har nämligen fått höra från MÅNGA redan att jag tagit mig vatten över huvudet och det jobbet jag skall göra i vinter har tagit andra 2 vintrar osv, så jo jag läg lugna mig ett tag, risk finnes att den inte kommer ut till våren annars ju och det vill jag faen inte
he he he tack för tipsen, ja så mkt som jag har i luften just nu så kommer jag lugna mig och se hur långt jag hinner med detta INNAN jag tar på mig mer, har nämligen fått höra från MÅNGA redan att jag tagit mig vatten över huvudet och det jobbet jag skall göra i vinter har tagit andra 2 vintrar osv, så jo jag läg lugna mig ett tag, risk finnes att den inte kommer ut till våren annars ju och det vill jag faen inte
Nä, det kan nog vara smart det dom säger Menar... jag började ju riva i allt på en och samma gång... min bil har ju hängt på lyft i typ 2 år... Dock så har jag ju en till Supra som jag donat med, men iaf. Bättre att ta det lugnt och göra klart en sak i taget.. Ångrar att jag inte gjort det..
Kommer med en uppdatering!! Som jag sagt tidigare så är det rätt svårt att uppdatera om något man inte ser... Kan slänga upp dagligen på bilder när det blivit slipat och när det blivit spacklat på flera ställen men ser det som ganska meningslöst... Men tänkte slänga upp några bilder iaf på div.
Efter denna bild så har detta hänt!
Tada! En till skärmbreddare!?
Och efter lite spackel (för ovanlighetens skull) Detta är fram: 275 på 9,5"fälg
Kommer förmodligen bli nya placeringen på tanklocket.
Breddningen av fronten, delen som jag tog från Do-luck fronten som jag hade liggande. Vet inte varför... men helt omöjligt att få bilden rak?! Har iaf blivit lite ordning på våra delar. Mer sånt tack! Tog bort inst.panelerna och hitta lite "hej kom och hjälp mig" eldragning.....*suck*
Det var allt för idag! Imorgon fortsätter vi med skärmarna på andra sidan.
Haft en lackerare på besök som har sagt vad som behöver åtgärdas inför lack, lite slipande kvar tydligen men det börjar närma sig för lack på denna iaf.