hej har en audi s2 som inte vill starta. finns ingen gnista spridarna öppnar inte ingen signal fram till dom alltså byt givare hit å dit men de rockar fortfarande inte. har den gått in i nått safemode ? hur får jag bort det? har någon ett elschema till audi s2 3b ? finns de spridarrelä på dom eller dyrlgit som kan ha sagt upp sig? går snart upp i atomer om jag inte kommer på va det är.
ni är välkommna att ringa mig på 0707606033 eller skicka mai till kung_metal@hotmail.se
köpte bilen som ett objekt satt fel svänghjul i den bytte de sen starta den å gick me oroligt på tom gång och dog ibland vid snabba gaspådrag stillastånde skall jag då tillgäga inte kommit ur garaget. det var en (mtm) chip i den när jag köpte den dock inte ett äkta dynga nu är det orginal programvara i den. ja jag har också funderat på det med startspär men vart skulle den vara monterad tro inte skruvat s2 så möt bara s4 a men e ju i stort set samma men inte vart me om nått liknande. och den går runt om jag vrider på nyckel skall jag tillägga. skall nolla motorn imon å se om kammren å sånt står rätt. uppdatera så fort jag vet nått.
läst mig fram nu på nåra ställen att den rockar inte alls då när den inte träffar rätt på givaren på svänghjulet .varvtalsgivare och en till kommer inte på va den heter nu e helt slut lång dag massa tänkande. åter kommer med mer info imon
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
är nu i garaget å maskin står ej i noll läge totalt off e den också inget stämmer. till 95 säker att lilla drevet har gått på lunch blir till att byta ut det remmar och bröte. alla klackar är kvar på svänghjulet så det är lungt på den punkten.
det sitter ett 3b på den nu igen givarna är hela å fina säljas nej nej här skall åkas i vinter D_carlsson kommer bli kamp upp på rödvattnet
åfan vart kommer du ifrån???
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
haha fan vad sjukt min första tanke när jag erbjöd mig att köpa bilen var att, vill han släppa den så står den ju typ i kalix eller nått