Börjat rensa delar från Rx7an som jag inte kommer använda på något år så ska åka iväg med delarna till ett förråd hos mina föräldrar.
Detta är kanske 1/5 av alla delar som ligger inne. hehe Sjukt mycket delar det blir när man rensar en bil. Och nu när vissa delar ska in från Rx8an med så måste jag åka iväg med en hel del.
Skulle börjat med hemliga bygget idag men visade sig att det är ganska fuktigt i garage så MDF skivorna har slagit sig så måste åka och köpa nya.
Som tur är värme på G i garaget.
Film nr2 är redan klar och kommer upp nästa vecka
Senast redigerat av Antonicracing (12 november 2011)
Renderar filmen nu och kommer upp ikväll så missa inte det. Det är alltså sista delen av rivningen av rx8an.
Men på Fredag eftermiddag avslöjar vi det mesta av vad som Rx8an kommer innehålla. Kommer endast vi film till helgen och uppdaterar först resten på måndag
Där ser man... var det så lätt att plocka ur baksätet? bara rycka lite uppåt?
Jag tycker det ser ut som om du redan hade ett seriöst ljudbygge innan. Riktigt snyggt och inbyggt var det också. Antar att det blir lite mer vulgärt nu då :-)
Grym video eller rättare sägt, alla 3 var bra! Är inte speciellt bra på ljud osv.. men antar att det är rätt bra grejer du stoppar i? Eller iaf en liten uppgradering från orginal? Ang bodykitet så tyckte jag det var riktigt snyggt, och detsamma gäller fälgarna! Själv så tror jag Dotz Hanzo hade sett fetare ut på bilen, men jag kan ha fel!? Men "2-pack" fälgarna låter ju verkligen inte helt fel det heller! Speciellt inte som 20"!!
Ser fram emot det färdiga resultatet och tror det kommer bli väldigt bra! Och som sagt så är jag ju själv lite sugen på en Rx8, så självklart kommer detta följas!
Jag är inte något jättefan av ljudbyggen, jag följer mer rx7ans framsteg, så vad händer med den?
Senaste steget var ju elen som nu är borta.
Nu ska jag försöka få bort alla dämpmassa sedan ska den tyvärr ställas i annat garage då vi måste börja med rx8an så den kan bli klara med elmia så fortsätter vi med Rx7an i vår igen.
Grym video eller rättare sägt, alla 3 var bra! Är inte speciellt bra på ljud osv.. men antar att det är rätt bra grejer du stoppar i? Eller iaf en liten uppgradering från orginal? Ang bodykitet så tyckte jag det var riktigt snyggt, och detsamma gäller fälgarna! Själv så tror jag Dotz Hanzo hade sett fetare ut på bilen, men jag kan ha fel!? Men "2-pack" fälgarna låter ju verkligen inte helt fel det heller! Speciellt inte som 20"!!
Ser fram emot det färdiga resultatet och tror det kommer bli väldigt bra! Och som sagt så är jag ju själv lite sugen på en Rx8, så självklart kommer detta följas!
Ja en liten uppgradering haha Ja det är riktigt bra grejor som kommer spela riktigt högt.
Hanzo är inte fel men tack vare 20" på tupacen och rejäl sänkning så tror jag det kommer blir snyggare. Dock väntar jag på 2012 fälgnyheter med.
Ja en liten uppgradering haha Ja det är riktigt bra grejor som kommer spela riktigt högt.
Hanzo är inte fel men tack vare 20" på tupacen och rejäl sänkning så tror jag det kommer blir snyggare. Dock väntar jag på 2012 fälgnyheter med.
Jaha, då längtar jag tills man får höra den spela då!!
Om du vill så kan jag photoshopa ihop bilder på både hanzo och tupac fälgarna på din bil? Men nu när jag tänkte efter så tror jag också att tupac fälgarna kan bli riktigt feta på bilen!
Om du vill så kan jag photoshopa ihop bilder på både hanzo och tupac fälgarna på din bil? Men nu när jag tänkte efter så tror jag också att tupac fälgarna kan bli riktigt feta på bilen!
Jag har lagt in min bil i Dotz egna pogram och Tupacen ser lite bättre ut faktiskt helst i 20" Hanzo är inte heller ett dåligt val. Är ju ett antal tusen billigare pga storleken.
Jag har lagt in min bil i Dotz egna pogram och Tupacen ser lite bättre ut faktiskt helst i 20" Hanzo är inte heller ett dåligt val. Är ju ett antal tusen billigare pga storleken.
Jaha okej, förstår! Visste faktiskt inte att dom hade ett eget program!
Tror säkerligen att det blir skitsnyggt med tupac fälgarna!!
Särade lite på dörrsidan. Väldigt skönt att den är i tre delar
Beställt ett par Rk6 som ska sitta i framdörrarna och ett par koaxialer. Ska bli roligt att börja med göra bafflar till dom.
Även kört ett lass med bildelar igen hehe Är vi uppe i 8st nu hehe.
Har lite smått och gott att uppdatera imorgon. Ska försöka uppdatera så gott det går denna vecka jobbar tyvärr hela veckan och hela helgen utan ledig tid