#1: aldelless för mörk, men bra komposition och bakgrund, förutom trädet i fönstret. jag hade klonat bort fönstret till likadant som dom andra.
#2: för mörk och way too much andningsrum runt bilen. man får känsla av att man behöver hoppa in i bilden och gå fram till trädet för att få ett ordentligt perspektiv på bilen.
#3. bra, men känns fel med s/v eller sel.coloring när många av dom andra inte är det. lite mer space ovan taket hade inte skadat. även klona bort trädet.
#4. bra i allmänhet, men bilen är för mörk.
#5. passar inte alls in i sessionen. bilden är extremt bökig och plottrig och man tappar fattning på bilen.
#6. väldigt märklig komposition. varför står bilen reda att köra in i en betongvägg? husen i bakgrunden får en att tappa koncentrationen.
#7. i stort bra, men varför dra ner på färgmättnaden?
#8. betongvägg.....(?), sen har du klar himmel i 75% av bilden, men du har valt att ställa bilen framför husen?
#9. lampan bör klonas bort. i övrigt en rätt bra bild. fin komp o rätt lagom ljus.
#10. åter igen, försök hålla dig till en och samma retuscheringstekn. o stäng av skärmen nästan gång
#11. den här bilden ger mig inget.... den fyller inte något hål som inte redan är fyllt.... men gud va snuskig jag är. jaja, du hajjar
hoppas det hjälper!