UPDATE TIME
hela min fredag gick åt till att bygga ljud i min golf men det vart bra bilder kommer på det bygget med
men lördagen blev det lite gjort såhär kommer biler
började med att slipa rent lite mer på skärmarna ta bort alla skruv och plasta en bredare yta nästan hela skärmen för att minska risken för sprickor
och här är lite bilder på resultatet så man ser passformen jag tror det kan bli rätt bra med orginalformen på framskärmen
när skärmarna var plastade fortsatte jag bak och montera bakkjolen måste erkänna att jag förstår folk som kör med bult on grejer riktigt smidigt att montera
det var fastgjutna muttrar i kjolen så det var bara markera på borra och dra iu bultar så var det klart
så där blev det
105 mm ut spacrat bak
det blir brett
lite anpassning blir det allt för att få det att lina bra
sedan har jag lite trix till er där ute kan vara så att ni redan vet det men vet ni det inte så¨är det smidigt
nr 1
om ni river glasfibern istället för att klippa den så får ni inga skarvar som sticker upp utom det blir mycket jämnare och mindre att slipa och spackla
nr 2
blanda eran polyester i engångs ölmuggar billiga och lagom stora och när du är klar kan du bara slänga skiten går att blanda 3 dl i dem utan problem mer än så bör man inte blanda åt gången för då kommer det hinna börja härda
det var allt för tillfället nu åker jag till garaget och fortsätter bygga