En ball och pigg bil är en golf mk1 gti, går som ett skållat troll ( för åldern ) går även att styla mkt bra, kolla på tyskstukade golf 1 på blocket, google och absolut garaget
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Mjo, men tänk dig försäkringen på den jäveln, ringde om en GTI till IF.. Jag fick praktiskt taget svaret att dom inte ville ha mig som kund.. SKulle kosta ca 50k:- per år att ha den på helf där.. då va det typ en 02:a som kosta 35k eller något.. Haha sjukt..
Mjo, men tänk dig försäkringen på den jäveln, ringde om en GTI till IF.. Jag fick praktiskt taget svaret att dom inte ville ha mig som kund.. SKulle kosta ca 50k:- per år att ha den på helf där.. då va det typ en 02:a som kosta 35k eller något.. Haha sjukt..
jo men en vanlig golf då? den första golfen, den lilla motorn och tyskstuk så de stinker om de, så har du dig en riktigt fet bil, du kan ju byta rör på den också och lite smått å gott så den låter fränare, plus så e dom flesta skattefria
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Fan va lack jag blir, jag är ju så jävla inställd på den jävla 206:an.. Det skulle va en någorlunda fräsch civic som skulle få mig att ändra mig hehe.. Något som är fel på civic då?
206'orna går fett bort, kan jag verklingen inte rekommendera och det skriver alla tidigare medlemmar också!
Japanska bilar överlag brukar ha massor av styling etc etc .. Honda kanske rostar .. typiskt i skärmarna .. men det är väl kanske en standard grej också .. Annars är dom ju kända för sina bra motorer, kanske en Honda VTI ...
Kanske en Corrado 16v? Finns mycket styling till Corrados .. och kan få feta. Annars kan du alltid satsa på en Golf 2 .. eller en Golf III Vr6 ..
Ang försäkringbolag så är det bara ringa runt .. ena kan begära 30.000:- för en försäkring medans den andra begär knappa 2-3.000:-/året. Vissa vill helt enkelt inte ha med vissa bilar att göra
Ska titta lite mer på detta, tack både tzatziki och cheeva, men måste ändå fråga, varför kan du inte rekommendera 206? Tänker att det kanske är något problem som jag kanske inte upplever som så farligt, jag diggar polarns 107:a som fan, den låter lite mycket, men är bra å skön överlag..
Franska bilar överlag har väl inte världens bästa ryckte. Det är säkert helt personligt men jag skulle då aldrig köpa en 206'a, varken ny eller en äldre. Jag har en god vän som har bilverkstad och suckar varje gång han får in en pegga han ska göra vid .. En annan vän har haft en äldre pegga som bara strulade. Den rörde ju på sig men var skruvande hela tiden.
Jag kan inte peka på något direkt mer än att det är franskt, hehe. Annars sök på google, "köpråd Peugote 206" så lär du få upp lite ny/begagnad tester rörande den bilen. Det brukar iaf jag göra innan jag köper bil ..