Jag är mycket för hur långt bilarna har gått, fråga mig inte varför, men det känns som en säkerhet för mig (allt kan ju hända oavsätt mil iof).. Jag har som sagt tummen mitt i fingret o har inte direkt råd att lämna in den tror jag inte om den trasar ihop, men nu måste jag nog göra dom flesta besvikna.. Hitta en riiktigt billig 206, precis i närheten med få mil och endast 2 ägare! Ska titta på den imon!
Ok.. Men min morsas 206a trilla lådan ner på.. Den hade gått 200 mil. Bara en varning hitta en crxa också med 11000 mil på nacken.. Ingetting för en sån kolla upp den. Den e svart
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Du .. det här med miltal kan du nästan ta och skita i helt ! Bilar kan va totalt slutkörda efter 5000 mil.
Civicen du länkade ser bra ut tror nog det är ett ganska säkert kort
Edit : Om du inte gillar att skruva och inte har råd att lämna in den ... varför då kolla på en 206 ? svårare att hitta en bil som är mer smäckig, och delarna är inte direkt billiga.
Gillar du Peugeot kanske 406 Coupé kan vara ett alternativ? Aptitlig design redan i standardskick, och med de rätta eftermarknadsprylarna kan modellen bli riktigt läcker.
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Jo men jag hade ju tänkt å gå ner till i alla fall 23-25.. Och frågan är du vad han tjänar på det liksom, samt att han skriver i annonsen "Går perfekt i alla väder, har aldrig krånglat".. Han har ju knappt ägt bilen så hur vet han .. Nä, är det något jag lärt mig så är det vad för folk man inte ska göra affärer med, och det gäller säkerligen bilar också!
Mja, men som sagt, det blir nog 206:an.. Har ett erbjudande jag inte kan stå emot, den lär inte vara för svårsåld om jag vill byta senare! Det är ju inte fel att få in körvanan lite med en "normal" bil först .. Den knycker ju lite i alla fall i starten haha
Mja, men som sagt, det blir nog 206:an.. Har ett erbjudande jag inte kan stå emot, den lär inte vara för svårsåld om jag vill byta senare! Det är ju inte fel att få in körvanan lite med en "normal" bil först .. Den knycker ju lite i alla fall i starten haha
Åtminstone kommer du lära dig skruva... Den hårda vägen.
Eller så lär du dig hur det känns att sälja sin första bil till skroten
Känns lite smådumt att köpa en bil som så många redan avrått dig från i tråden, men man gör ju som man själv vill.
good luck som många säger ... du kommer klia dig i huvet många gånger över små konstiga fel som gör att inget funkar ( fransoser i ett nötskal, inget är logiskt )
Men 206an är rolig att köra (när den funkar) samt att den kan se ganska bra ut med rätt styling ( wrc )