3102
Sök

Fräscha upp gamle polon ;) lackering rost lagning och mycket mycket mer !! (långtids projekt)

Polon !

84 352 Visningar
Projektet avslutat 13 augusti 2013
Golfen89
10 maj 2012
Catovic, jag får sluta prata med folk för jag känner nu enbart killar som har golf 3.or och polosar xD hahaha tongue rätt kul.

Fan måste se hur de ser ut sedan, vi kommer va tuffast i stan med mattfärg big_smile får starta typ egen liga xD eller grupp. Bara mattfärgade bilar får vara med.. Finns de mattfärg i förutom grå, brun o svart? Tänkte om de finns grön eller så yikes Lätt att man hade velat ha sådan färg haha.

big_smile är de inte jobbigt o köra med 17 tum yikes?

405 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
Haha jasså jo men de la ba skära ner på snacket big_smile haha nja vet ej :o men det vanligaste är ju lacka bilen i vanlig lack sen dra klarlack som är matt så det blir Nice wink haha jo men klart du Kmr stöta på den om och när den blir klar big_smile haha njaa det ba tar i överallt och stumt big_smile

Golfen89
10 maj 2012
HAHAHA XD bara tar i lite sådär.. bara lite.. skaver inte sönder hela bilens inneskärmar eller så xD *asg sönder just nu* HAHHAHA! tongue men fett nice fan!

405 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
Hahaha jo men det gör den ju HAHA det är rätt blankt efter ja tig bort fälgarna och däcken typ helt blank plåt man ba shiiit :o men de ba lacka haha !

Golfen89
10 maj 2012
.... xD hahaha tsss... kan se framför mig..
du: men vart fan har färgen tagit vägen? lackade ju igår!
hahaha tongue

405 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
hahah exakt big_smile det tar i som fan seriöst man ba fuuck big_smile

315 Inlägg
10 maj 2012
jäkla projekt du dragit på dig men helt klart intressant läste hela tråden nyss.

fortsätt jobba kommer bli grymt smile.

405 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
haha ja du det är en jävla massa att göra gött att du tycker det va intressant big_smile ! kmr nog bli goo och unik hoppas jag big_smile

405 Inlägg
15 maj 2012
Trådstartare
tjena inte uppdaterat på ett bra tag men det är för jag trodde att ja skulle få tillbaka min mobil för den är nämligen på lagning iaf så är det med den jag tar kort på sakerna jag gör orkar ej ha med mig kameran för den skitar man bara ner och grejer .. men men inte så värst mycket har hänt faktiskt mest städning och ena bussningen bak den andra får vänta tills solen tittar fram det har rent ut sagt varit piss väder i Huskvarna/jönköping de senaste dagarna ... men ha det gött kmr en ny uppdatering så fort solen och mobilen hittat hem big_smile ha det !

405 Inlägg
16 maj 2012
Trådstartare
ja ni inget händer med bilen för solen verka gått och gömt sig i något annat land big_smile men men så tråkigt som jag har haft har jag suttit och gjort stenciler för bilen som ska lackas på den i matt svart gjort en jag riktigt har fastnat för men vet ej om jag kan få skit för det vilket jag inte borde men men tar ett kort med webbkameran sen och visar hur den ser ut så säg vad ni tycker om den tar emot kritik vare sig bra eller dålig så de ba kötta på wink btw både på detta och hela bygget (bilen)

405 Inlägg
16 maj 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/135/134825/134825-ef9b6bb6db263500f5a8fcfc227e64f8.jpg
där har ni den jag pratade om smile kanske kommer några fler men ah vad tycks ? skita i den eller köra med den  ?

405 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
ingen som har något att komma med ? yikes

43 Inlägg
18 maj 2012
Vore grymt om du hade den på huven lite snett wink

Ba™an

405 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
haha tänkte med på det men få se hur det blir just df ja inte körde klart hela med kniven tänkte ba hm ska ja ha större big_smile

43 Inlägg
18 maj 2012
Hur stor är den nu då?

Ba™an

Golfen89
19 maj 2012
tuff!! big_smile gillar faktiskt smile Hur går de annars med polon big_smile står de stilla som för mig? haha tongue

BONKERS
519 Inlägg
19 maj 2012
ser bra ut detta kommer bli najs när den är färdigt men du skippa 17" och kör på ett par feta 15X8" plåtisar eller några coola alu big_smile 

lycka till!

405 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
Desperado 50 x 20 tror jag men kmr ha en större ist big_smile

Golfen89 nej det står ej still har bara ej mobilen hemma än så tar inga bilder eller så big_smile

gotich tackar tackar och haha ja fan hade ja kunnat få någon slant för 17" hade jag sålt dem direkt och kört på hederliga breddade plåtisar och coilovers helt klart men får se hur det blir big_smile det hade ju set 100 ggr bättre ut hade haft plåtisarna i mattsvart och sänkt han till backen big_smile

405 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
tjena .. idag ska man ner och förhoppningsvis fixa andra bussningen och fixa rören så ja kan besikta bilen så ja gör klart skiten till sommaren men har inget jävla sug just nu ........ så jävla drygt börja det bli .

405 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
då har jag varit nere och pillat med röda faran humöret är på topp igen så det är gött !!! Bussningarna CHECK ! bromsrören uppskruvade och allt ba dags att kona nya 2 st längs gående så är lilla grisen snart klar ba rutan som fattas så är ja snart ute och kör med han ... or not märkte att ena bromscylindern läcker och startmotorn är knas hmm

Sök