Catovic, jag får sluta prata med folk för jag känner nu enbart killar som har golf 3.or och polosar xD hahaha rätt kul.
Fan måste se hur de ser ut sedan, vi kommer va tuffast i stan med mattfärg får starta typ egen liga xD eller grupp. Bara mattfärgade bilar får vara med.. Finns de mattfärg i förutom grå, brun o svart? Tänkte om de finns grön eller så Lätt att man hade velat ha sådan färg haha.
Haha jasså jo men de la ba skära ner på snacket haha nja vet ej :o men det vanligaste är ju lacka bilen i vanlig lack sen dra klarlack som är matt så det blir Nice haha jo men klart du Kmr stöta på den om och när den blir klar haha njaa det ba tar i överallt och stumt
tjena inte uppdaterat på ett bra tag men det är för jag trodde att ja skulle få tillbaka min mobil för den är nämligen på lagning iaf så är det med den jag tar kort på sakerna jag gör orkar ej ha med mig kameran för den skitar man bara ner och grejer .. men men inte så värst mycket har hänt faktiskt mest städning och ena bussningen bak den andra får vänta tills solen tittar fram det har rent ut sagt varit piss väder i Huskvarna/jönköping de senaste dagarna ... men ha det gött kmr en ny uppdatering så fort solen och mobilen hittat hem ha det !
ja ni inget händer med bilen för solen verka gått och gömt sig i något annat land men men så tråkigt som jag har haft har jag suttit och gjort stenciler för bilen som ska lackas på den i matt svart gjort en jag riktigt har fastnat för men vet ej om jag kan få skit för det vilket jag inte borde men men tar ett kort med webbkameran sen och visar hur den ser ut så säg vad ni tycker om den tar emot kritik vare sig bra eller dålig så de ba kötta på btw både på detta och hela bygget (bilen)
Desperado 50 x 20 tror jag men kmr ha en större ist
Golfen89 nej det står ej still har bara ej mobilen hemma än så tar inga bilder eller så
gotich tackar tackar och haha ja fan hade ja kunnat få någon slant för 17" hade jag sålt dem direkt och kört på hederliga breddade plåtisar och coilovers helt klart men får se hur det blir det hade ju set 100 ggr bättre ut hade haft plåtisarna i mattsvart och sänkt han till backen
tjena .. idag ska man ner och förhoppningsvis fixa andra bussningen och fixa rören så ja kan besikta bilen så ja gör klart skiten till sommaren men har inget jävla sug just nu ........ så jävla drygt börja det bli .
då har jag varit nere och pillat med röda faran humöret är på topp igen så det är gött !!! Bussningarna CHECK ! bromsrören uppskruvade och allt ba dags att kona nya 2 st längs gående så är lilla grisen snart klar ba rutan som fattas så är ja snart ute och kör med han ... or not märkte att ena bromscylindern läcker och startmotorn är knas