kl ringer 05:40.,kräks i själen över att jag måste gå ytterligare en arbetsdag till mötes. smyger upp för att inte väcka min tjej&vovven i sängen, klär på mig nya kläder som jag lagt fram sen kvällen innan,borstar tänderna,tvättar av fejan & går och kollar ute tempen..smyger in och pussar på mina tjejer som fortfarande halvsover/sover.drar ut till bilen och påbörjar min 9mila resa till jobbet, uppdelat på 3mil rally med massa omkörningar i hastigheter väl över det rekomenderade,följt av rest del normal motorvägskörning med sista etappen,hetsig fulkörning för att slippa stå i kö...blir en del bussfil etc..( ja, jag är lite bättre&viktigare än alla andra )
kommer fram till jobbet 10 min innan vi börjar, käkar frukost där & vaknar till i en timme innan jag börjar med dagens slavande!
åker jag från lägenheten i stan går jag upp kl 6 käkar frukost och duschar. går ner i garaget,kollar till bmm´n och hoppar upp på min trimmade scooter som jag köpt från en kollega för en 500dring.bränner till jobbet på 10min sen fikar vi bort en timme innan vi börjar=)
who´s the man?