Köpte min Audi Q5 3.2 Quattro S-Tronic i slutet av 2011. Det var då en originalmodell, alltså inte S-line. Inuti är den fullutrustad, men på utsidan hade jag en massa idéer. Titta och se vad som har gjorts med den :)
Du måste upp till 22" för att det ska fylla ut, kolla bilmodecenter.se och sedan Q5 med Caractere och 22"
Har kollat och även nämnt Caractere redan i denna tråd. Vill inte ha 22" för jag vill ändå kunna använda bilen offroad liksom. Och har jag 22" så lär jag tänka på alla kanter etc. Med 21" eller 20" lär man ju klara sig ganska bra ändå. Så jag vill ha en mix av utseende och praktik
Du måste upp till 22" för att det ska fylla ut, kolla bilmodecenter.se och sedan Q5 med Caractere och 22"
Har kollat och även nämnt Caractere redan i denna tråd. Vill inte ha 22" för jag vill ändå kunna använda bilen offroad liksom. Och har jag 22" så lär jag tänka på alla kanter etc. Med 21" eller 20" lär man ju klara sig ganska bra ändå. Så jag vill ha en mix av utseende och praktik
Japp jag vet. Då tror jag att 20" är rätt så optimalt för dig:)
ser riktigt bra ut ! gillar din audi skarpt ! alla dina projekt har blivit så sjukt bra och extremt clenat fortsätt så ! men vid tanke på hur du gjort innan så kommer detta bli minst lika bra
Medan S-Line bakkofångaren är på väg, har jag beställt nya grejer från USA.
Var ju ute efter slutdämpare och slutrör som skulle ge bättre ljud och utseende. Pratade med Magnaflow i USA och har beställt deras slutdämpare artikelnr #14363 som dem sa passade till min bil. Ser ut såhär:
Sen till det, blev det slutrör med 2.5"/4.5" (6.4cm rör /11cm utblås) som ser ut såhär:
I väntan på nya handgjorda "Non-resonated exhaust system from AWE Tuning" från USA dyker upp, har jag fixat ändrör som jag vill ha på, då jag tycker att ändrören på det systemet är fortfarande för små för vad jag vill ha. Här är iaf att jämföra med original slutrör. Längtar!