Köpte min Audi Q5 3.2 Quattro S-Tronic i slutet av 2011. Det var då en originalmodell, alltså inte S-line. Inuti är den fullutrustad, men på utsidan hade jag en massa idéer. Titta och se vad som har gjorts med den :)
härligt härligt projekt. så lagom och clean styling du håller dig till.. faller bra i min smak någon form av enkla enkla s-line eller liknande breddare/list kring hjulhuset, kan vara snyggt?
Fortsatt lycka till !
Victor @ NKM Racing Team
Ambassadör @ timeattack.nu NKM -> Facebook
härligt härligt projekt. så lagom och clean styling du håller dig till.. faller bra i min smak någon form av enkla enkla s-line eller liknande breddare/list kring hjulhuset, kan vara snyggt?
Fortsatt lycka till !
Tusen tack för det Lagom är bäst. Som man säger "less is more". Njao, list runt hjulhuset tycker jag verkar lite plastigt?
Vad tycker ni. Ska jag ta bort Q5 och 3.2 Quattro emblemen eller låta det sitta kvar? I mina alla andra Audis, har jag tagit bor dem. Men här tycker jag det är ganska coolt för det är ju Q5ans starkaste motor, så man vill visa upp lite. Vad tycks? Med eller utan?
Ta bort tycker jag, ringarna med! Alltid kul när folk undrar vad det är för bil....
Usch nej. Det e nog det hemskaste man kan göra på en Audi. Ser förjävligt ut tycker jag. Man ska vara stolt över sitt märke och ej få ej bilkunniga att säga "kolla vilken fin Mazda"
Ta bort tycker jag, ringarna med! Alltid kul när folk undrar vad det är för bil....
Usch nej. Det e nog det hemskaste man kan göra på en Audi. Ser förjävligt ut tycker jag. Man ska vara stolt över sitt märke och ej få ej bilkunniga att säga "kolla vilken fin Mazda"