Köpte min Audi Q5 3.2 Quattro S-Tronic i slutet av 2011. Det var då en originalmodell, alltså inte S-line. Inuti är den fullutrustad, men på utsidan hade jag en massa idéer. Titta och se vad som har gjorts med den :)
har fortfarande inte bestämt mig om jag gillar dig eller hatar dig för denna skapelse hatar dig kom ja på nu hatet beror nog på en STOR avunsjuka SJUKT snygg bil du har I LOVE IT
har fortfarande inte bestämt mig om jag gillar dig eller hatar dig för denna skapelse hatar dig kom ja på nu hatet beror nog på en STOR avunsjuka SJUKT snygg bil du har I LOVE IT
Tackar så mkt Ehh..du gillar mig så klart
hahaha okej då men bara för bilbyggandet Mer framtidsplaner??
Ska slänga upp en tråd snart ja med har köpt mig en A4 2.0TFSI -05a som ja ska modda lite "Cleant" men men
hahaha okej då men bara för bilbyggandet Mer framtidsplaner??
Det enda som återstår, är då ECU Chippet som ska ge +25hk och då hamnar jag på ca 320hk, det maximala man kan få ut ur denna motor, utan att turbo/kompressor konvertera den.
Sen ska jag fixa faceliftframlampor med. Sen är jag klar
TyraX skrev:
Ska slänga upp en tråd snart ja med har köpt mig en A4 2.0TFSI -05a som ja ska modda lite "Cleant" men men
Nu ljög du som fan min vän ett bilbygge tar ALDRIG slut. de flästa som bygger och byter delar på bilar blir aldrig nöjd "går till migsjälv" de pågår alltid ett projekt :
Nu ljög du som fan min vän ett bilbygge tar ALDRIG slut. de flästa som bygger och byter delar på bilar blir aldrig nöjd "går till migsjälv" de pågår alltid ett projekt :
Så kom inte här och säg att du e klar hahahaha
Jodu, de som vet när man ska sluta, innan bilen ser ut som en julgran, brukar ha de snyggaste och cleanaste bilarna
Så kom inte här och säg att du e klar hahahaha
Jodu, de som vet när man ska sluta, innan bilen ser ut som en julgran, brukar ha de snyggaste och cleanaste bilarna
TRU men du får inte sluta me denna va ska ja följa då hade du tänkt dig?