Nej inte lackat än blev en hård midsommar så gick inte ut sängen igår (lördag) Ska ut å slippa lite idag men kommer inte hinna lacka något då vi ska på kalas som vanligt verenda jävla helg!
Bilen har inte rullat på två veckor nu har inga fram däck kvar alls köpt nya i mars typ. På fredag ska vianor skifta däcken åt mig å även göra en fyrhjulsinställning.
PÅ semestern hoppas jag att det blir riktigt mycket skruvat
finns nog tyvärr många som spanar efter bilar med godis på på denna sida skulle ja tro tyvärr. folk borde gömma reggskyltarna bättre på sina foton dom lägger upp, för det är ju inte svårt att spåra om man vet reggnummret på bilen. det tråkiga är att polisen inte gör ett jävla skit åt stölder eller skadegörelse på bilar, men råkar du åka 10km/h förfort så ska du straffas till döden näst intill.
Synd att jag inte kollade den här tråden tidigare för har annars ett par fina usa blinkers som ligger och skärpar då jag har skaffat klar glas till min! :p
Gör som Ford gjorde! Köp Volvo!
Vissa kallar det lyx,Volvo kallar det standard!
Synd att jag inte kollade den här tråden tidigare för har annars ett par fina usa blinkers som ligger och skärpar då jag har skaffat klar glas till min! :p
Finns andra som vill med ha USA.. Som jag då.
Då äre bara att köpa tkr jag ;D
Gör som Ford gjorde! Köp Volvo!
Vissa kallar det lyx,Volvo kallar det standard!