Tycker att bilintresset i Uppsala är alldeles för dåligt! Och nu när jag äntligen har min egna bil så vill man ju självklart åka på många träffar samt träffa nytt folk med samma intresse. Undrar därför om ni vet några träffar i/runt om Uppsala som kommer att arrangeras nästa år? Ni kan ju även bolla lite idéer och sådant angående de.
Inte snål, inte alls! Men kommer ju inte ens ha körkort förrän till vintern 2012. Därför jag vill ha träffar som är hyffsat nära så man kan övningsköra dit Och vi kanske kan fixa nått med samåkning!
Hehe, jag kör fan upp flera 1000 i soppa varje vecka.. så om inte annat så stöter du på mig och då jävlar kommer du få gasa för o hänga med
Nästa år kommer bli kick-ass så det är bara hålla ut!
Haha, hoppas man fixar sig ett extrajobb så man också kan ha den möjligheten.. Haha, vettefan om jag ens skulle våga mig på att gasa mot nån av dina monsterbilar! Ser fram emot våren/sommaren, då blir de många mil!
Såklart du ska gasa, slödieslarna lär du ju åka ifrån
vem är det som kör slö diesel sa du
Din bil är så sjukt brutal!
Hehe, ja min ena 530D har jag ju redan bytt lite grejer på så den är redo för mer effekt och vrid men det har bara inte blivit av att jag bytt koppling och fått den mappad.
Du råkar inte veta pris på en mappning för diesel?
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Såklart du ska gasa, slödieslarna lär du ju åka ifrån
vem är det som kör slö diesel sa du
Din bil är så sjukt brutal!
Hehe, ja min ena 530D har jag ju redan bytt lite grejer på så den är redo för mer effekt och vrid men det har bara inte blivit av att jag bytt koppling och fått den mappad.
Du råkar inte veta pris på en mappning för diesel?
skicka pm till mig me va det är för grejor isåfall så ska jag kolla läs mer i bilsport nr 26 ute i butik 15 dec:D
Senast redigerat av Ghost Rider (12 december 2011)